https://www.executivelease.gr/leasing-obvious-guide?utm_source=car+and+motor.gr&utm_medium=banner&utm_campaign=car+and+motor.gr&utm_id=banner+car+and+motor

Αυτό το Defender έρχεται από την Κίνα και κοστίζει 3.500 ευρώ

Defender Κίνας

Το κανάλι Supercar Blondie στο Youtube αγόρασε και αξιολόγησε ένα κινεζικό μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πλασάρεται ως “off-roader” και μοιάζει με μικρογραφία του Land Rover Defender, ενώ κοστίζει μόλις 3.500 ευρώ.

Με την πρώτη ματιά, μπορεί το κινεζικό αυτοκίνητο να έχει σχεδιαστικά στοιχεία που θυμίζουν το βρετανικό offroader, όπως οι προβολείς και η μάσκα, ωστόσο όπως αποδείχθηκε, στην πραγματικότητα δεν τίθεται καμία σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων.

Ο «κλώνος» του Land Rover Defender έχει μήκος μόλις 3 μέτρα και από την πρώτη στιγμή φανερώνει τις τρανταχτές κατασκευαστικές αστοχίες του, πριν καν ο οδηγός προλάβει να καθίσει πίσω από το τιμόνι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι ράγες της οροφής κουνιούνται πέρα δώθε χωρίς να τους ασκείται πολλή πίεση, το καπό έχει ψεύτικους αεραγωγούς, ενώ η πλάτη του πίσω καθίσματος πέφτει με ένα απλό άγγιγμα, όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω βίντεο.

Η εικόνα δεν αλλάζει ούτε κατά την οδήγηση, αφού τα ελαστικά και το σασί παράγουν έντονους θορύβους και το πλαίσιο τρίζει στην παραμικρή ανωμαλία του οδοστρώματος, η οποία προκαλεί σεισμικές αναταράξεις στην καμπίνα των επιβατών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εσωτερικό θυμίζει αυτοκίνητα… άλλων εποχών, με λεπτομέρειες από ψεύτικο ξύλο, ψεύτικο carbon, μέχρι και εσωτερικό καθρέφτη που είναι κολλημένος με βεντούζα. Ωστόσο στα θετικά του γνωρίσματα συγκαταλέγονται οι δύο ψηφιακές οθόνες και το πολυλειτουργικό τιμόνι.

Η σύγκριση με το Land Rover Defender προφανώς και αποτελεί χιουμοριστική έμπνευση του καναλιού. Ωστόσο πρέπει να αναφερθεί ότι το μικροσκοπικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πλασάρεται ως off-roader, δεν μπορεί να περάσει καν ορισμένες βασικές δοκιμασίες που θα δικαιολογούσαν τον χαρακτηρισμό, όπως η ανάβαση σε δρόμο με έντονη κλίση, εκεί όπου ο ηλεκτροκινητήρας φανερώνει την πραγματικά λιγοστή ισχύ που αποδίδει.

Στην Κίνα, παρόμοια οχήματα είναι σχεδιασμένα αποκλειστικά για αγροτικές περιοχές, αφού η τελική τους ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 45-50 χλμ./ώρα, η αυτονομία τους περιορίζεται στα 80-100 χιλιόμετρα και απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε πόλεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο παρά τα προβλήματα που το καθιστούν πιθανότατα ακατάλληλο για οδήγηση στην πόλη, οι παρουσιαστές αναγνωρίζουν ότι το αυτοκίνητο-καρικατούρα του Land Rover Defender είναι διασκεδαστικό στην οδήγηση και ανθεκτικό για τα λεφτά του.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ