Dacia: Το νέο Sandero θα επιμείνει στα μοτέρ βενζίνης

Dacia Sandero 1

Η Dacia θα συνεχίσει να προσφέρει εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες χαμηλών εκπομπών ρύπων μέχρι το 2035.

Σε δηλώσεις του στον βρετανικό Τύπο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Dacia, Denis Le Vot, ανέφερε ότι η δημοφιλής μάρκα του Renault Group θα ακολουθήσει τον πλήρη εξηλεκτρισμό, αλλά θα τον ενστερνιστεί την τελευταία στιγμή. Ακόμα αποκάλυψε ότι η Dacia συνεχίζει να εξελίσσει κινητήρες εσωτερικής καύσης, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η επόμενη γενιά του Sandero θα συνεχίσει να έχει κινητήρες συμβατικής τεχνολογίας.

Dacia Sandero Stepway 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μιλώντας σε δημοσιογράφους λίγο πριν ανοίξει τις πύλες της η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, ο κ. Le Vot είπε ότι η Dacia δεν θα επιδιώξει εξηλεκτριστεί πλήρως μέχρι το 2030, επειδή ένα τέτοιο γεγονός θα «απειλούσε» τη θέση της μάρκας ως μία από τις πιο προσιτές στην αγορά.

Ακόμα, ανέφερε ότι η Dacia θα αποκτήσει ηλεκτρικά συστήματα κίνησης με το χαμηλότερο δυνατό κόστος, αξιοποιώντας τις αντίστοιχες τεχνολογίες του Renault Group. Σκοπός της είναι να κατασκευάσει ηλεκτρικά οχήματα με μικρότερο δυνατό κόστος Έρευνας και Εξέλιξης. Πριν από αυτό όμως, είπε ότι η Dacia θα είναι ο «πρωταθλητής» των κινητήρων εσωτερικής καύσης με χαμηλές εκπομπές CO2.

Dacia Sandero 2

«Το Sandero θα έχει δύο γενιές πριν φτάσουμε στο 2035, χρονιά που αποτελεί ορόσημο για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης γενικά», είπε, αναφέροντας ότι το Sandero επόμενης γενιάς (ή το αντίστοιχο μικρό χάτσμπακ της κατηγορίας Β που θα παρουσιαστεί) θα μπορούσε να φτάσει το 2028 ή το 2029 με γκάμα κινητήρων εσωτερικής καύσης. Το νέο μοντέλο θα πωλείται μαζί με τα νέα SUV Duster και Bigster που θα φέρουν και αυτά κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα τερματίσουν την εμπορική τους πορεία το 2032 και 2033 αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Dacia έχει αναφέρει και παλαιότερα ότι σκοπεύει να βασίσει όλα τα μοντέλα της στην πλατφόρμα CMF-B που έχει σχεδιαστεί από τη Renault, επομένως το μελλοντικό μοντέλο είναι πιθανό να ακολουθήσει τα χνάρια του και να χρησιμοποιήσει τον 3κύλινδρο 1.0 TCe που γνωρίζουμε από την υπάρχουσα γκάμα.

Dacia Sandero Stepway 2

Ωστόσο, ένα εξηλεκτρισμένο Sandero – που χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα E-TECH της Renault – αναμένεται να παρουσιαστεί σε αυτή τη γενιά, μιας και η επόμενη θα χρειαστεί αυτή την επιλογή για να παραμείνει στην αγορά της Ευρώπης και μετά το 2030.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ