
Ο γνωστός στου περισσότερους Σπύρος Πανόπουλος επιστρέφει στο προσκήνιο της επικαιρότητας, προαναγγέλοντας με μια αινιγματική δημοσίευση την έναρξη των δοκιμών του ελληνικού υπεραυτοκινήτου των 3.000 ίππων.
Χρειάστηκαν να περάσουν 4 χρόνια και δεκάδες δημοσιεύσεις για το ελληνικό hypercar των 3.000 ίππων, το περίφημο Chaos, ώστε το φιλόδοξο project του Σπύρου Πανόπουλου να πάρει σάρκα και οστά.
Ο δημιουργός του αυτοκινήτου που υπόσχεται να καταρρίψει κάθε υπαρκτό ρεκόρ, επέστρεψε για πολλοστή φορά στο προσκήνιο της επικαιρότητας προαναγγέλοντας την έναρξη των δοκιμών του Chaos σε δύο μήνες.
BUY NOW
Μέσω ενός νέου… αινιγματικού story στα social media, ο Σπύρος Πανόπουλος παρουσιάζει ένα καινούργιο βίντεο που απεικονίζει το Chaos.

Σημειώνοντας πρώτα μέσω ενός καυστικού σχολίου πως το story που προηγήθηκε
(δηλαδή το βίντεο που απεικονίζει το Chaos) αποτελεί «προϊόν ΑΙ», συνεχίζει γράφοντας πως περιμένει από το AI να του ετοιμάσει και άλλα βίντεο, μεταξύ των οποίων και ένα από την πίστα, με το ΑΙ να του απαντά «να περιμένει 2 μήνες».

Αν αποκωδικοποιούμε σωστά τα γραφόμενα, το Chaos θα είναι έτοιμο για δοκιμή στην πίστα σε 2 μήνες, δηλαδή με τη συμπλήρωση τεσσάρων χρόνων από την επίσημη παρουσίασή του.
Άλλωστε πρόσφατα ο δημιουργός του «ταχύτερου αυτοκινήτου του πλανήτη» επισήμανε ότι η κατασκευή του κινητήρα έχει ήδη ολοκληρωθεί. Πρόκειται για έναν twin-turbo 4λιτρο V10 κατασκευασμένο από αλουμίνιο, τιτάνιο και ανθρακονήματα.

Από τα τελευταία δύο υλικά αποτελούνται τα πιστόνια, οι μπιέλες, οι εκκεντροφόροι και οι βαλβίδες, ενώ δεν απουσιάζει στα επιμέρους τρισδιάστατα εκτυπωμένα τμήματα η παραμετρική σχεδίαση.
Όπως γνωρίζουμε ήδη, το Chaos θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, την Earth Version και την Zero Gravity, με την πρώτη να αποδίδει 2.077 ίππους και 1.389 Nm ροπή και κόφτη που θα κυμαίνεται από τις 10.000 έως τις 11.000 σ.α.λ. ανάλογα με το καύσιμο.

Η κορυφαία έκδοση Zero Gravity θα παράγει 3.107 ίππους και 1.984 Nm ροπή, με κόφτη που κυμαίνεται, ανάλογα με το καύσιμο, από τις 11.800 έως τις 12.200 σ.α.λ.. Η Earth Version ζυγίζει 1.388 κιλά και η Zero Gravity 1.272 κιλά, ενώ και οι δύο εκδόσεις ξεπερνούν τα 500 χλμ./ώρα τελικής.
Φυσικά όλα τα παραπάνω και κυρίως η ημερομηνία έναρξης των δοκιμών του Chaos μένουν να επιβεβαιωθούν και στην πράξη, μιας και δεν είναι λίγοι εκείνοι που αμφισβητούν τους ισχυρισμούς του Σπύρου Πανόπουλου, θεωρώντας ότι η δημιουργία του ελληνικού υπεραυτοκινήτου των 3.000 ίππων δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα.
*Update: Λίγο μετά τη δημοσίευση του άρθρου, ο Σπύρος Πανόπουλος ανέβασε το παρακάτω story στα social media, αναφέροντας χαρακτηριστικά «Ένα θολό καρέ ήταν αρκετό... Χρόνια αμφισβήτησης. Μια στιγμή αλήθειας. Η αναμονή τελειώνει. Το ΧΑΟΣ ξυπνά», ενώ κλείνει τη δημοσίευσή του ευχαριστώντας για τα «ασταμάτητα, αμέτρητα μηνύματα αγάπης».
