
Αν και αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες υπερεκτίμησαν τη ζήτηση του αγοραστικού κοινού για τα ηλεκτρικά, η BMW δείχνει να έχει κάνει τα περισσότερα πράγματα σωστά, αφού προσφέρει σχεδόν τα πάντα.
Στην γκάμα της υπάρχουν βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα μοντέλα, plug-in υβριδικά και σαφώς ηλεκτρικά. Όπως λέει και ο Πρόεδρός της Olivier Zipse, έχει τα κατάλληλα προϊόντα στην αγορά, την κατάλληλη στιγμή. Αυτό φαίνεται πως έχει λειτουργήσει ιδανικά για την εταιρεία, καθώς ένα στα πέντε από τα αυτοκίνητά της είναι EV. Ωστόσο παράλληλα, διαθέτει πολλές άλλες επιλογές για όσους δεν τους αρέσουν τα ηλεκτροκίνητα.

Οι Γερμανοί ετοιμάζουν μάλιστα ακόμα περισσότερες εναλλακτικές. Η ίδια έχει επιβεβαιώσει ότι στα πλάνα της βρίσκεται και ένα νέο όχημα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου για το 2028. Και αυτό ενδεχομένως να μην είναι το μοναδικό καινούργιο, που θα έρθει από τη μάρκα. Σύμφωνα με τις ειδήσεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με εκτεταμένη αυτονομία, ίσως είναι έτοιμο από το 2026.
BUY NOW
Γερμανικό μέσο έχει γράψει πως ο εν λόγω κινητήρας ίσως τοποθετηθεί σε μια έκδοση της iX5, η οποία θα ονομάζεται iX5 REx. Η συνολική αυτονομία του μοντέλου, θα μπορούσε να αγγίζει τα 1.000 χιλιόμετρα. Προς το παρόν, δεν έχουν ανακοινωθεί πολλά για το σύστημα μετάδοσης, εντούτοις θεωρείται πως θα το δούμε στην Κίνα, στην Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική.

Μπορεί οι κινητήρες με εκτεταμένη αυτονομία (extended range) να έχασαν το ενδιαφέρον τους από τους κατασκευαστές, όμως μοιάζει να υπάρχει… «αναζωπύρωση». Μην ξεχνάμε ότι στις Η.Π.Α. το 2023 η Ram παρουσίασε το 1500 Ramcharger, ενώ και η Jeep λέγεται πως ετοιμάζει μια αντίστοιχη έκδοση του μεγάλου SUC Wagoneer, με μεγαλύτερη αυτονομία. Στην Κίνα, ήδη τέτοια μοντέλα (EREVs) έχουν σημειώσει αύξηση στις πωλήσεις τους, κατά 50% και κάποια από αυτά αναμένεται να έρθουν στην Ευρώπη.
Η BMW αναλύει συνεχώς τις ανάγκες του κόσμου και τις εξελίξεις της αγοράς και εξετάζει τις δυνατότητες των τεχνολογιών. Επομένως αναμένεται να πράξει αναλόγως.