https://www.executivelease.gr/leasing-obvious-guide?utm_source=car+and+motor.gr&utm_medium=banner&utm_campaign=car+and+motor.gr&utm_id=banner+car+and+motor

Το φιάσκο του αιώνα -Άφησαν στη... μέση έναν ολόκληρο αυτοκινητόδρομο, πού βρίσκεται

κατασκευαστικό φιάσκο

Ένας στοιχειωμένος αυτοκινητόδρομος, ο οποίος δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, επιστρέφει στο προσκήνιο της επικαιρότητας χάρη στο νέο σχέδιο αξιοποίησής του, σχεδόν 20 χρόνια μετά την απρόσμενη εγκατάλειψή του.

O λόγος για τον MP-203, τον «δρόμο-φάντασμα» του Ηernanes στην Μαδρίτη, που εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες παραμένει ημιτελής, χωρίς ουσιαστική λειτουργία και με 12 χιλιόμετρα ασφαλτοστρωμένου οδοστρώματος... που δεν συνδέει τίποτα με τίποτα.

Ο δρόμος είχε σχεδιαστεί το 2005 ως ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος με διόδια, ο οποίος θα συνέδεε τα προάστια Mejorada del Campo και Loeches, ενώνοντας τον αυτοκινητόδρομο A-2 με τον ταχείας κυκλοφορίας R-3.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, το έργο σταμάτησε το 2007, μόλις έναν χρόνο πριν την προγραμματισμένη ολοκλήρωσή του, λόγω σοβαρών συγκρούσεων μεταξύ των εμπλεκόμενων αρχών και της κατασκευάστριας εταιρείας, η οποία τελικά εγκατέλειψε το εργοτάξιο.

Έκτοτε, ο MP-203 έχει μετατραπεί σε χώρο παράνομων αγώνων ταχύτητας ενώ και αρκετές σκηνές από δημοφιλείς ταινίες και σειρές έχουν γυριστεί εκεί, αφού η εικόνα του περισσότερο θυμίζει σκηνικό από δυστοπική ταινία παρά δημόσια υποδομή. Σήμερα, παραμένει ένα από τα πιο χαρακτηριστικά σύμβολα των ανολοκλήρωτων έργων στην Ισπανία.

Η Περιφέρεια της Μαδρίτης, στο πλαίσιο του Περιφερειακού Οδικού Σχεδίου 2025-2032, σχεδιάζει να αναβιώσει και να ολοκληρώσει τον «δρόμο-φάντασμα». Σύμφωνα με τον σχεδιασμό που προτείνεται, όταν ο MP-203 θα είναι έτοιμος, θα λειτουργεί, χωρίς διόδια, ως ένας ελεύθερος σύνδεσμος μεταξύ της A-2 και της R-3.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, το MP 203 αποτελεί ένα μόνο από τα παραδείγματα ελλιπή ή εγκαταλελειμμένου σχεδιασμού μεγάλων έργων στην Ισπανία. Σε όλη τη χώρα υπάρχουν δεκάδες τέτοια έργα που παραμένουν στη μέση, παγιδευμένα μεταξύ χρηματοδοτικών, πολιτικών και τεχνικών εμποδίων.

Παραδείγματα οδικών έργων που δεν παραδόθηκαν ποτέ στην κυκλοφρία μπορεί να συναντήσει κανείς ακόμα και στη Γερμανία και φυσικά στην Ελλάδα, με πιο χαρακτηριστικό δείγμα τις σήραγγες του Σκαραμαγκά.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ