Κίνδυνος-θάνατος -Ποιο αυτοκίνητο πήρε 0 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης;

Μηδέν αστέρια NCAP

Το τίτλο του πιο επικίνδυνου αυτοκινήτου στον κόσμο διεκδικεί ένα κινεζικό αυτοκίνητο πόλης το οποίο συμμετείχε σε δοκιμές πρόσκρουσης, κατακτώντας το απόλυτο… μηδέν.

Μολονότι τα τελευταία χρόνια οι Κινέζοι κατασκευαστές έχουν πραγματοποιήσει αξιοσημείωτα σημάδια βελτίωσης στον τομέα της ασφάλειας και ειδικότερα της παθητικής, δεν λείπουν οι περιπτώσεις που μας υπενθυμίζουν το αμαρτωλό παρελθόν των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών.

Σε αυτήν την κατηγορία αυτοκινήτων, που απέτυχαν παταγωδώς στις δοκιμές πρόσκρουσης στις οποίες υποβλήθηκαν, ανήκει και το JAC E10x, ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο πόλης το οποίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2018 και πλέον διεκδικεί θέση στην αγορά της Λατινικής Αμερικής.

Εκεί το JAC E10x συμμετείχε σε στον νέο κύκλο δοκιμών του ανεξάρτητου οργανισμού NCAP απογοητεύοντας με τις επιδόσεις του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την ακρίβεια, το κινεζικό αυτοκίνητο πόλης απέσπασε το απόλυτο μηδέν στις δοκιμές πρόσκρουσης, καθώς αποδείχθηκε επικίνδυνο τόσο στις μετωπικές όσο και στις πλευρικές συγκρούσεις.

Ειδικότερα, η βαθμολογία του JAC E10x ήταν μηδενική στην προστασία ενηλίκων, 6,34% στην προστασία παιδιών και 20,25% σε εκείνη των πεζών. Απουσία συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, η βαθμολογία του 6,98% στον συγκεκριμένο τομέα ήταν μάλλον γενναιόδωρη.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το κινεζικής προέλευσης αυτοκίνητο πόλης εφοδιάζεται με μόλις δύο αερόσακους, γεγονός που επηρέασε, δίχως αμφιβολία, τις επιδόσεις του JAC E10x στις δοκιμές πρόσκρουσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με μια δεύτερη ματιά, πάντως, αντιλαμβάνεται ότι το πρόβλημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου δεν είναι… εξοπλιστικό αλλά δομικό, καθώς στη δοκιμασία της μετωπικής σύγκρουσης συνεθλίβη πλήρως το διαμέρισμα του κινητήρα, αφήνοντας εκτεθειμένο και το διαμέρισμα των επιβατών.

«Το μοντέλο παρουσίασε ασταθή δομή στη μετωπική σύγκρουση και ελλειπή προστασία κακή προστασία για τον θώρακα του οδηγού, που σημαίνει υψηλή πιθανότητα απειλητικών για τη ζωή τραυματισμών», ήταν το συμπέρασμα του Latin NCAP με την ολοκλήρωση των δοκιμών πρόσκρουσης.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ