Αυτό είναι το αυτοκίνητο που μπορείς να αποκτήσεις με 3 ευρώ την ημέρα

Citroen Ami Ελλάδα

Η προσιτή καθημερινή μετακίνηση στο αστικό περιβάλλον έχει εκπρόσωπο με το Citroen Ami να προσφέρει τις υπηρεσίες του από τρία ευρώ την ημέρα.

Η κίνηση στο δύσκολο αστικό περιβάλλον απαιτεί ευελιξία, ευκολία στο παρκάρισμα αλλά και οικονομία αναφορικά με το κόστος χρήσης και απόκτησης, ένα τρίπτυχο που δεν είναι εύκολο να βρεθεί.

Με το Ami ωστόσο η Citroen θέλει να το αλλάξει αυτό προσφέροντας παράλληλα μια λύση που δεν ρυπαίνει το περιβάλλον χάρη στο αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησής του.

Το Citroen Ami μπορεί να αποκτηθεί μέσω του σχετικού χρηματοδοτικού προγράμματος που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία μέσω της ισπανικής Santander Consumer Finance.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρόγραμμα χρηματοδότησης ΑΜΙ προσφέρει χαμηλή μηνιαία δόση (περίπου 3 ευρώ την ημέρα), και περιλαμβάνει προκαταβολή όσο περίπου η κρατική επιδότηση του δεύτερου κύκλου της Δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά», ενώ το συνδυάζει αυτό με πολύ χαμηλό ονομαστικό επιτόκιο.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα τύπου Balloon είναι διαθέσιμο για διάρκεια δανείου 48 μηνών και οι επιλογές που παρέχονται στη λήξη της τελευταίας 48ης δόσης είναι η ολική αποπληρωμή της χρηματοδότησης ή η αναχρηματοδότηση του προγράμματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με λιλιπούτειες διαστάσεις και μήκος μόλις 2,4 μ., το Citroen Ami είναι η λύση για όλους εκείνους που θέλουν να κινούνται απροβλημάτιστα στο αστικό κέντρο. Το διθέσιο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας είναι ένα γνήσιο παράδειγμα αστικής μικροκινητικότητας αφού εκτός από την ευκολία που προσφέρει στο παρκάρισμα -και ελεύθερη στάθμευση σε ελεγχόμενες ζώνες- εκπέμπει μηδενικούς ρύπους καθότι ηλεκτρικό.

Παράλληλα, η μπαταρία του Ami, που οδηγείται και από 16χρονους με δίπλωμα κατηγορίας AM, μπορεί να φορτίσει από μια κοινή οικιακή πρίζα μέσα σε τρεις ώρες, ενώ η αυτονομία που προσφέρει η οποία ξεπερνά τα 70 χιλιόμετρα υπερκαλύπτει τις ημερήσιες απαιτήσεις του χρήστη για κίνηση στο αστικό περιβάλλον με το κόστος για κάθε 100 χιλιόμετρα διαδρομής να μην ξεπερνά το 2,5 ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ