
Ένα νέο πρωτότυπο εμφανίστηκε με μυστηριώδη τρόπο στην Ιαπωνία, ενώ η τοποθεσία που επιλέχθηκε από τους διοργανωτές προκάλεσε πολλά ερωτήματα.
Μερικές φορές, για λόγους που σχετίζονται με το μάρκετινγκ, οι εταιρείες επιλέγουν πιο αντισυμβατικές μεθόδους για να προσελκύσουν την προσοχή των καταναλωτών και των μέσων ενημέρωσης.
Πρόσφατα είδαμε για παράδειγμα να παρουσιάζεται το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της αμερικανικής Slate του Jeff Bezos, η οποία λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα, άφησε τρία πρωτότυπα παρκαρισμένα στους δρόμους της Καλιφόρνια, προκαλώντας απορίες στους περαστικούς.
BUY NOW

Ακόμη πιο… μυστηριώδης ήταν η εμφάνιση ενός νέου μοντέλου στην Ιαπωνία, η οποία δεν πραγματοποιήθηκε σε κάποια επίσημη παρουσίαση της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά σε ένα βιβλιοπωλείο στη Ναγκόγια, ενώ η ταυτότητα του κατασκευαστή παραμένει άγνωστη, αφού απουσίαζε σχεδόν οποιαδήποτε πληροφορία.
Η παρουσίαση του αυτοκινήτου έγινε στο βιβλιοπωλείο Tsutaya στη Ναγκόγια, χωρίς κανένα εμφανές λογότυπο του κατασκευαστή, ενώ το μόνο ορατό στοιχείο ήταν η λέξη «Cell», η οποία ενδέχεται να αναφέρεται στο όνομα της μάρκας ή του μοντέλου.

Σύμφωνα με μαρτυρίες, το προσωπικό που ανέλαβε τη διοργάνωση της εκδήλωσης αρνούνταν ευγενικά να δώσει πληροφορίες σε όσους ρωτούσαν, ενώ εκτός από το «Cell», το μόνο άλλο στοιχείο που υπήρχε ήταν ένας QR code, ο οποίος οδηγούσε σε ένα ερωτηματολόγιο, με σκοπό να συλλέξει απόψεις από υποψήφιους αγοραστές. Επίσης, οδηγούσε στις παρακάτω εικόνες και βίντεο.
Εκεί αναφερόταν και η πιθανή τιμή του αυτοκινήτου, δηλαδή 1,2 εκ. γιεν, που αντιστοιχούν σε περίπου 7.380 ευρώ.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου ήταν ιδιαίτερα λιτό, αφού ενδεικτικά αντί για οθόνη infotainment υπήρχε μία βάση για smartphone. Ωστόσο η παρουσία δείκτη καυσίμου σημαίνει ότι πιθανότατα το αυτοκίνητο κρύβει κινητήρα εσωτερικής καύσης κάτω από το καπό του.
Το αυτοκίνητο εκτέθηκε στο βιβλιοπωλείο από τις 15 ως τις 18 Μαΐου, και έπειτα απομακρύνθηκε χωρίς καμία περαιτέρω ανακοίνωση.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ