https://www.dsautomobiles.gr/models/ds3/collections/ds3-jules-verne.html?utm_source=carandmotor.gr&utm_medium=DIS-RES&utm_campaign=DS3_JulesVerne_Billboard_GR_DS_VN_Mobility_Reveal_DIS-RES_A_VI_CLICKS_NA_NA&partner_uid=HashedMail

Αυτό είναι το αυτοκίνητο των 6.000 ευρώ που ξεπουλάει -Πού κατασκευάζεται

mibot-1

Η KG Motors συστήνει στην ιαπωνική αγορά ένα συμπαγές, μονοθέσιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με την εταιρεία να έχει ήδη εξασφαλίσει προπαραγγελίες για περισσότερα από 1.500 αντίτυπα.

Σύμφωνα με τον Kazunari Kusunoki, ιδρυτή και CEO της KG Motors,η εταιρεία του απευθύνεται σε ένα μερίδιο της ιαπωνικής αγοράς που παραδοσιακά αγνοείται από τους μεγάλους κατασκευαστές.

Και αυτό γιατί η KG Motors θα κατασκευάζει αποκλειστικά μικρά σε μέγεθος ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία έχουν σχεδίαση που τους επιτρέπει να κινούνται με ευελιξία στα στενά δρομάκια των ιαπωνικών πόλεων και χωριών, εκεί που τα μεγαλύτερα, συμβατικών διαστάσεων αυτοκίνητα δυσκολεύονται να περάσουν.

mibot-2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Kusunoki εξήγησε την έμπνευση πίσω από τη σχεδίαση του mibot, του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος της εταιρείας: «Τα αυτοκίνητα σήμερα είναι απλώς πολύ μεγάλα. Βλέποντας τόσα SUV και γενικότερα ογκώδη οχήματα να στριμώχνονται στους δρόμους της Ιαπωνίας, σκέφτηκα ότι κάτι πρέπει να αλλάξει».

Το mibot έχει μήκος 2,49 μέτρα, πλάτος 1,13 μέτρα και ύψος 1,465 μέτρα. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή του μπορεί να διανύσει 100 χλμ. με μία φόρτιση, ενώ έχει τελική ταχύτητα 60 χλμ./ώρα και χρειάζεται περίπου πέντε ώρες για μία πλήρη φόρτιση. Το μικρό ηλεκτρικό της KG Motors εστιάζει ξεκάθαρα στην καθημερινή πρακτικότητα.

mibot-3

Η σχεδίασή του υιοθετεί τη σχεδιαστική διάλεκτο των kei cars, των μικρών και οικονομικών οχημάτων που κυριαρχούν παραδοσιακά στην ιαπωνική αγορά. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 2023, τα ηλεκτρικά kei cars καταλάμβαναν το 55% επί των συνολικών πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ιαπωνία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την ίδια χρονιά, σε αυτή την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, το Nissan Sakura ήταν πρώτο σε πωλήσεις. Το mibot ωστόσο κοστίζει σχεδόν τα μισά χρήματα από το Sakura, αφού έχει κοστολογηθεί στο 1 εκ. γιεν (6.120 ευρώ), τιμή άκρως δελεαστική για οδηγούς με περιορισμένο προϋπολογισμό.

mibot-4

Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει τον Οκτώβριο σε νέο εργοστάσιο ανατολικά της Χιροσίμα. Τα πρώτα 300 αντίτυπα θα παραδοθούν σε πελάτες της Χιροσίμα και του Τόκιο έως τον Μάρτιο του 2026, ενώ τα υπόλοιπα 3.000 θα διανεμηθούν σε εθνικό επίπεδο.

Αξιοσημείωτο είναι ότι ο Kusunoki προορίζει το ηλεκτρικό όχημα της εταιρείας του και για αγροτικές περιοχές. Όπως τονίζει χαρακτηριστικά, «Στην ύπαιθρο, οι συγκοινωνίες έχουν σχεδόν καταρρεύσει. Για κάποιον που ζει στο Τόκιο, αυτό ίσως δεν είναι εύκολο να γίνει αντιληπτό».

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ