Η Ευρώπη έχει την ανάγκη από μικρά και οικονομικά αυτοκίνητα. Παραδείγματα όπως τα Renault 4 και 5 κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση, όμως δεν είναι μόνο αυτά. Μιλάμε για τη μαζική άφιξη των kei cars από την BYD.
Από ότι φαίνεται μέχρι στιγμής, το μέλλον του ευρωπαϊκού ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν θα προέρχεται από τη Γερμανία ή τη Γαλλία, αλλά μάλλον από την Κίνα! Και μάλιστα σε… μικροσκοπική μορφή. Αν και περιμένουμε το νέο Twingo E-Tech, το Volkswagen ID.1 και κάποια ακόμα από την Stellantis. Η BYD ωστόσο έχει ανατρέψει την παγκόσμια αγορά των EVs, ενώ τώρα έρχεται να ολοκληρώσει το έργο της με ένα ακόμη μικρότερο μοντέλο, σε σχέση με το Dolphin, το οποίο αρχικά προοριζόταν για την Ιαπωνία.
Παρ’ όλα αυτά, η συγκεκριμένη ιδέα ίσως αποδειχθεί ιδανική και για τη νέα κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων που γεννιέται στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Με μεγάλο πλεονέκτημα την προσιτή τους τιμή, τα εν λόγω αυτοκίνητα μπορεί να είναι εκείνα που θα αλλάξουν το σκηνικό. Λείπει ένα πιο μικρό και πρακτικό Fiat Panda, αλλά πιο ευρύχωρο από ένα Smart.
BUY NOW
Το νέο μοντέλο της BYD με τις συρόμενες πόρτες αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στην Έκθεση Κινητικότητας της Ιαπωνίας. Το μήκος του θα είναι περίπου 3,4 μέτρα και το βάρος του κάτω από τα 1.000 κιλά. Λέγεται πως θα διαθέτει κινητήρα 64 ίππων και μπαταρία Blade LFP 20 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως 200 χιλιόμετρα.
Με απλά λόγια πρόκειται να αφορά την καλύτερη λύση για μετακινήσεις μέσα στην πόλη, χωρίς να «υπόσχεται» υπερβολικά νούμερα αυτονομίας ή αστρονομικές τιμές για την απόκτησή του. Λογικά το ποσό που θα πρέπει να δαπανήσει κανείς, θα κυμαίνεται κοντά στις 15.000 ευρώ. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν μέσα στο 2026 και εάν οι ιθύνοντες το πάρουν απόφαση ενδέχεται να το δούμε και στην ήπειρό μας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ