Αυτό είναι το Toyota Hilux των 13.000 ευρώ -Όσα γνωρίζουμε

Toyota-Hilux-Champ-Thailand

Η Toyota έχει ως στόχο να εκδημοκρατίσει τις μετακινήσεις και σε ορισμένες αγορές το έχει πετύχει μέσω του Hilux Champ, ενός ιδιαίτερα απλού και προσιτού pick-up.

Την επανάσταση στον κόσμο των τεσσάρων τροχών έφερε πριν από λίγα χρόνια η Toyota, παρουσιάζοντας το πρωτότυπο μοντέλο IMV-0 (nnovative International Multi-purpose Vehicle), ένα υπερ-απλό, φθηνό και πλήρως παραμετροποιήσιμο όχημα -μια πλατφόρμα πάνω στην οποία πελάτης θα μπορούσε να χτίσει το όχημα που καλύπτει τις ανάγκες του.

Με το IMV 0 η Toyota επέστρεψε στα βασικά, θέλοντας να προσφέρει στους πελάτες ένα όχημα απαλλαγμένο από αστραφτερά στοιχεία όπως οθόνες, έξυπνα συστήματα υποβοήθησης κ.ο.κ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
toyota hilux champ

Και το πέτυχε λανσάροντας στην Ταϊλάνδη την έκδοση παραγωγής του IMV 0, που φέρει την ονομασία Hilux Champ και πρακτικά αποτελεί το Hilux (με το οποίο βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο) … των φτωχών. Ένα μοντέλο που στην ασιατική χώρα κοστίζει μόλις 13.000 ευρώ, δίχως να κάνει θυσίες σε επίπεδο αξιοπιστίας και ανθεκτικότητας. Πρόκειται για χαρακτηριστικά που καθιστούν το μοντέλο ιδιαίτερα… ποθητό σε δεκάδες χιλιάδες οδηγούς της χώρας μας.

Σήμερα η Toyota προσφέρει το Hilux Champ σε εκδόσεις με μακρύ και κοντό μεταξόνιο, με τη βασική να έχει κίνηση στους πίσω τροχούς. Ένας 4λιτρος βενζινοκινητήρας και 2.000 κ.εκ. συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ προαιρετικά προσφέρονται diesel μοτέρ 2,7 και 2,4 λίτρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Champ δεν διαθέτει σχεδόν καμία «άνεση», αλλά αυτό δεν εμποδίζει πολλούς από το να το θεωρούν ένα από τα πιο όμορφα pick-ups που έχει σχεδιάσει ποτέ η Toyota. Στη βασική του έκδοση, τα παράθυρα είναι χειροκίνητα, και τα καθίσματα και το πάτωμα καλύπτονται από πλαστικό και καουτσούκ. Η καρότσα δεν έχει πλευρικά τοιχώματα αλλά μπορεί να αναβαθμιστεί, ενώ υπάρχει ένα βασικό σύστημα ψύξης και θέρμανσης της καμπίνας, όπως και δύο αερόσακοι.

Σημειώνεται, βέβαια, ότι το μοντέλο φέρει σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες αναβάθμισης του εξοπλισμού του, αν και σε αυτή την περίπτωση το κόστος του Hilux Champ ανεβαίνει σημαντικά.

Όπως προαναφέρθηκε, το IMV 0 ουσιαστικά αποτελούσε μια πλατφόρμα πάνω στην οποία ο πελάτης θα μπορούσε να χτίσει το όχημα που καλύπτει τις ανάγκες του. Αυτό το χαρακτηριστικό έχει αξιοποιήσει η Toyota, λανσάροντας διάφορες παραλλαγές όπως ένα επιβατικό SUV 7 θέσεων (με διάταξη 2+3+2).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Hilux Rangga

Το μοντέλο έχει την ονομασία Hilux Rangga και παρουσιάστηκε από την Toyota Astra Motor στην Ινδονησία, με τρεις σειρές καθισμάτων, με σκοπό να αποτελέσει πιο οικονομική επιλογή σε σχέση με το τοπικό Toyota Fortuner - που επίσης βασίζεται στο Hilux.

Στην Ινδονησία διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρων: βενζίνης 2.0 λίτρων με 137 ίππους και turbodiesel 2.4 λίτρων με 148 ίππους. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου πεντατάχυτου ή αυτόματου έξι ταχυτήτων κιβωτίου ταχυτήτων.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ