Porsche Cayenne

Αυτό είναι το σχέδιο της MG για το Cyber X

MG Cyber X

Η κινεζική μάρκα ετοιμάζεται να βάλει στην παραγωγή ένα μοντέλο που φιλοδοξεί να αποτελέσει σύγχρονο διάδοχο του Jimny.

Τι μπορούμε όμως να περιμένουμε από την έκδοση παραγωγής του εντυπωσιακού πρωτότυπου της MG; Ξεκινώντας από την εμφάνιση, το Cyber X αναμένεται να διατηρήσει το box σουλούπι του. Το τετραγωνισμένο σχήμα, με το σχεδόν επίπεδο εμπρός μέρος και τα φουσκωμένα φτερά. Πιθανώς να αποκτήσει και μαύρα προστατευτικά ή ακόμα και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για να αποκτήσει περισσότερες εκτός δρόμου δυνατότητες.

Η λογική λέει πως οι pop-up προβολείς του πρωτότυπου θα αποτελέσουν παρελθόν, δίνοντας τη θέση του σε πιο συμβατικά φωτιστικά σώματα. Δύσκολα θα δούμε και το φωτιζόμενο σήμα της MG, όπως και τη φωτεινή μπάρα στο πρόσθιο μέρος. Αντίθετα, αυτή λογικά θα τη δούμε στο πίσω μέρος και της έκδοσης παραγωγής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό αναμένουμε μινιμάλ design, με ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγάλη κεντρική οθόνη και τα φυσικά κουμπιά να λάμπουν διά τις απουσίας τους.

Σε αντίθεση με το προαναφερθέν μοντέλο της Suzuki, με το οποίο τη σύνδεση έκανε ο Προϊοντικός Διευθυντής της MG στο Ηνωμένο Βασίλειο, David Allison, το Cyber X δεν θα είναι 3θυρο. Θα είναι 5θυρο και φυσικά θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα E3 της μητρικής SAIC, η οποία υποστηρίζει το τελευταίο MG4 για την κινεζική αγορά. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να παρουσιάσει νέες τεχνολογίες μπαταριών και κινητήρων για την Ευρώπη, με επιλογή μονού ή διπλού ηλεκτροκινητήρα. Κυκλοφορούν φήμες ότι το MG4 θα αποκτήσει μπαταρίες ημι-στερεάς κατάστασης αργότερα φέτος, πράγμα που θα μπορούσε να εξασφαλίσει σημαντικά βήματα στον τομέα της αυτονομίας.

Η έκδοση παραγωγής του MG Cyber X θα είναι ένα οικονομικό ηλεκτρικό SUV που θα κοστίζει λίγο πάνω από τις 30.000 ευρώ. Όσο για το άλλο βασικό ερώτημα, που αφορά το πότε θα το δούμε στους δρόμους, η απάντηση αφορά ορίζοντα διετίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ