Αυτό είναι το νέο υποχρεωτικό σύστημα ασφάλειας -Από τι μας προφυλάσσει

REV Safety system 1

Το νέο σύστημα θα γίνει υποχρεωτικό βάσει νόμου από τον ερχόμενο Ιούλιο και θα αποτελεί μέρος των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού (ADAS).

Η λίστα των σύγχρονων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, γνωστά ως ADAS, μεγαλώνει διαρκώς. Η νεότερη προσθήκη αφορά το σύστημα REV που θα αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού των σύγχρονων αυτοκινήτων.

Τα ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), είναι ένα σύνολο συστημάτων υποβοήθησης που ενσωματώνονται στα καινούργια αυτοκίνητα. Ο στόχος είναι διπλός: να αυξήσει την ασφάλεια του οδηγού, των επιβατών και των άλλων χρηστών του δρόμου, καθώς και να αναβαθμίσει την εμπειρία οδήγησης.

REV Safety system 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τον επερχόμενο Ιούλιο, ο κατάλογος των υποχρεωτικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού θα εμπλουτιστεί για όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Μεταξύ των υποχρεωτικών συστημάτων ADAS θα είναι και το Reverse Detector (REV), το οποίο είναι μια αναβαθμισμένη έκδοση των αισθητήρων παρκαρίσματος που διαθέτουν όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα. Στόχος του είναι προειδοποιεί κατά την οπισθοπορεία για την παρουσία ανθρώπων ή αντικειμένων πίσω από το αυτοκίνητο.

REV Safety system 3

Μπορεί να εντοπίσει άνθρωπο ή αντικείμενο σε απόσταση 50 μέτρων και ενημερώνει τον οδηγό με διάφορες ειδοποιήσεις, οπτικές και ακουστικές, αλλά δεν επεμβαίνει το τιμόνι ή τα φρένα.

Για την λειτουργία του χρησιμοποιεί ραντάρ και αισθητήρες, και ανιχνεύει αντικείμενα που βρίσκονται για αρχή, τρία με τέσσερα μέτρα μακριά. Σε αυτά, συνυπολογίστε την πίσω κάμερα που επιτρέπει στον οδηγό να έχει οπτική επαφή με το περιβάλλον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
REV Safety system 4

Η χρήση κάμερας κατά την οπισθοπορεία έχει αποδειχθεί σωτήρια, καθώς σε μελέτες διαφορών χωρών της Ευρώπης αναφέρεται ότι αποφεύχθηκαν το 41% των ατυχημάτων στα οποία εμπλέκεται αυτοκίνητο που κινείται με όπισθεν και πεζοί. Εάν μάλιστα είχαν εξοπλιστεί και με αισθητήρες υπερήχων, το 31% αυτών των περιστατικών θα μπορούσαν να είχαν αποτραπεί.

Η εξέλιξη του συστήματος ελέγχου οπισθοπορείας είναι το R-AEB. Η κύρια διαφορά μεταξύ των συστημάτων είναι ότι το τελευταίο επεμβαίνει ενεργά, πραγματοποιώντας ελιγμό ή επεμβαίνοντας στο σύστημα των φρένων.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ