
Ένα μήνα μετά την αποκάλυψη του μοντέλου στην πρωτότυπη μορφή του, η ιαπωνική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα και τις πρώτες φωτογραφίες από το εσωτερικό.
Ο λόγος για το Prelude, που αναβιώνει μετά από ένα τέταρτο του αιώνα και στη νέα, έκτη του γενιά, η Honda θα το φέρει στην Ευρώπη – πράγμα που αναμένεται να συμβεί ίσως και από τα τέλη του τρέχοντος έτους.
Το Prelude ξεκίνησε την πορεία του πριν από 46 ολόκληρα χρόνια και μέχρι το 2000 που σταμάτησε η παραγωγή του, κυκλοφόρησαν πέντε γενιές. Κι όπως λένε οι Ιάπωνες «θα συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε», συνδυάζοντας εντυπωσιακό σχεδιασμό, επιδόσεις και αποδοτικότητα χάρη σε νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
BUY NOW

Όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση, η προσοχή στρέφεται στο εσωτερικό που μόλις αποκαλύφθηκε. Όπως και στο εξωτερικό όπου έχει πολλές ομοιότητες με το Civic, απλά σε πιο σπορ και δίθυρη εκδοχή, έτσι και η καμπίνα δανείζεται σε ένα βαθμό το ίδιο μοτίβο και εξοπλισμό.
Στο ταμπλό, ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και ίδιος με του Civic Type R αλλά η γενικότερη σχεδίαση είναι πιο μοντέρνα, με τη κεντρική κονσόλα ψηλότερα. Σε περίοπτη θέση βρίσκεται ο διακόπτης για το mode S+ Swift που δημιουργήθηκε για να χαρίζει… ψευδαισθήσεις επιδόσεων. Πρόκειται για ένα «τρικ» που επιτρέπει στον οδηγό να εμπλουτίζει την εμπειρία οδήγησης που θα του προσφέρει αυτό το sport coupe μοντέλο, προσομοιώνοντας την αίσθηση γρήγορων αλλαγών ταχυτήτων και τον αντίστοιχο ήχο.

Το σύστημα αυτό προσομοιώνει τον ήχο και την αίσθηση των γρήγορων αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων – άσχετα αν πρόκειται για υβριδικό-ηλεκτρικό μοντέλο. Ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού στην κεντρική κονσόλα και βάζει τον οδηγό περισσότερο στο… παιχνίδι.
Η οθόνη του συστήματος infotainment και οι διακόπτες για το σύστημα κλιματισμού έχουν προφανή ομοιότητα με του Civic, αν και οι αεραγωγοί μοιάζουν περισσότερο με το Acura Integra. Μία ιδιαιτερότητα του Prelude είναι πως τα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού δεν είναι πανομοιότυπα. Του οδηγού έχει μεγαλύτερη πλευρική στήριξη, εστιάζοντας στην πιο σπορ οδήγηση ενώ του συνοδηγού στην άνεση, θεωρώντας πως το στιλ οδήγησης θα αλλάζει ανάλογα με τον αριθμό των επιβατών.

Οι πίσω επιβάτες δεν απολαμβάνουν ευρυχωρία, ωστόσο ο χώρος αποσκευών είναι γενναιόδωρος. Όσο για το εσωτερικό των θυρών, είναι έτσι σμιλεμένο ώστε να μη βρίσκουν εύκολα τα πόδια ενώ έχει και μαλακά υλικά.
Το Prelude θα βασίζεται στη σχεδόν πασπαρτού πλατφόρμα της Honda όπου πατάνε και τα Civic, CR-V και ZR-V ενώ θα κινείται χάρη στο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda. Τι περιλαμβάνει αυτό; Έναν 2λιτρο, 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, που θα συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, ο ένας εκ των οποίων είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα.

Μία έκδοση του Prelude που είναι πολύ κοντά στην έκδοση παραγωγής, παρουσιάστηκε στο περιθώριο του Grand Prix Ιαπωνίας και συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια του ‘Red Bull Showrun x Powered by Honda’.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ