Με την πρώτη ματιά δείχνει σαν ένας κοινός Σκαραβαίος, από αυτούς που συνήθως κυκλοφορούν στον δρόμο. Αν το επεξεργαστείς όμως λίγο παραπάνω, θα καταλάβεις πως το εικονιζόμενο Volkswagen Beetle, δεν είναι σαν τα άλλα.
Και ο λόγος είναι πως δεν μυρίζει βενζίνη κατά τη λειτουργία του, δεν «καίει» λάδια, δεν καπνίζει η εξάτμισή του και το βασικότερο, δεν ακούγεται τίποτα κατά την οδήγηση. Μπορεί μερικοί να το θεωρήσουν… ιεροσυλία για την παράδοση και την ιστορία του, αλλά το συγκεκριμένο Σκαθάρι έγινε (όπως μάλλον καταλάβατε) ηλεκτρικό. Ιδιοκτήτης του είναι ο Rudiger Knepper, ιδρυτής της εταιρείας Knepper Bugs & More.
Τη θέση του αερόψυκτου boxer κινητήρα, έχει πάρει ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας που έχει τη δυνατότητα να παράγει έως 601 ίππους και 702 Nm ροπής! Για την περίσταση βέβαια, έχει ρυθμιστεί να αποδίδει περίπου 200 ίππους. Έτσι παίρνει έγκριση TUV και χρησιμοποιείται νόμιμα. Ότι ξέρατε για το 1303 του 1975, απλά ξεχάστε το.
BUY NOW
Κάτω από το αμάξωμα του Beetle έχουν τοποθετηθεί μπαταρίες από Taycan στο εμπρός και στο πίσω μέρος. Την κίνηση στους πίσω τροχούς, εξασφαλίζει ένα μοτέρ από Tesla Model S Performance με μικρές προσαρμογές στην τάση. Το αποτέλεσμα από πλευράς επιδόσεων είναι το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 2,9 sec μόλις! Το RS-E, όπως είναι το όνομά του, εντυπωσιάζει με την επιτάχυνσή του, η οποία είναι ομαλή και συνεχόμενη. Η αυτονομία, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης κυμαίνεται από 100 έως 250 χιλιόμετρα.
Η ανάρτησή του αποτελείται σε μεγάλο βαθμό από εκείνη μιας Porsche 944, ενώ τα φρένα είναι συνδυασμός 944 Turbo S και 964. Ο άξονας μετάδοσης κίνησης προέρχεται από την 930. Τα ελαστικά που φορούν οι ζάντες αλουμινίου Porsche Cup 2 είναι Toyo Proxes TR-1 σε διαστάσεις 195/45/17 εμπρός και 235/45/17 πίσω.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ