Αυτή η Mercedes-AMG GT63 παράγει 1.200 ίππους

renntech

Την κορυφαία αναβάθμιση της Mercedes-AMG GT63 έχει επιμεληθεί ο βελτιωτικός οίκος Renntech. Ονομάζεται RIIIX (arr-three-ex) και συνδυάζει αρμονικά το αεροδυναμικό πακέτο με τις εξαιρετικές επιδόσεις.

Σαφώς σε ένα τέτοιο δημιούργημα, η προσοχή πέφτει πρωτίστως στον κινητήρα (Μ177). Με τις επεμβάσεις που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, καινούριους υπερσυμπιεστές, επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου (ECU), νέο σύστημα εισαγωγής από ανθρακονήματα και υψηλής πίεσης αντλίες καυσίμου, καθώς και ανοξείδωτη εξάτμιση, η ιπποδύναμη του διπλά υπερτροφοδοτούμενου 4λιτρου V8 μοτέρ, έχει εκτοξευθεί στους 1.196 ίππους. Η ροπή ανέρχεται στα 1.256 Nm.

renntech b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την προϋπόθεση πως χρησιμοποιείται βενζίνη 100 οκτανίων. Διαφορετικά, τα 93 οκτάνια, ρίχνουν την ισχύ στους 965 ίππους. Που και πάλι σε καμιά περίπτωση δεν τους λες και λίγους. Ο κινητήρας συνδυάζεται με εννιάρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ωστόσο η Renntech έχει τοποθετήσει δική της μονάδα διαχείρισης και ελέγχου της μετάδοσης κίνησης.

Η GT63 είναι φυσικά τετρακίνητη και χρειάζεται μόλις 2,44 sec για να πιάσει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση, ενώ για τα 160 χλμ./ώρα αρκείται σε 5,5 sec μόλις. Το τέταρτο του μιλίου το ολοκληρώνει σε 9,9 sec, με ταχύτητα εξόδου 223 χλμ./ώρα.

renntech c

Εξωτερικά, παρατηρούνται πολλά βοηθητικά εξαρτήματα για την αεροδυναμική από ανθρακονήματα, όπως στον μπροστινό προφυλακτήρα, στα πλαϊνά μαρσπιέ και πίσω με τη μεγάλη ρυθμιζόμενη φτερούγα και τον διαχύτη. Οι ζάντες αποτελούνται από σφυρήλατο αλουμίνιο και είναι 21 ιντσών στον εμπρός άξονα και 22 ιντσών στον πίσω. Φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συνολική τιμή που ζητά η Renntech για όλα τα παραπάνω ξεπερνάει τις 88.000 ευρώ! Και σε αυτά τα χρήματα, δεν έχει υπολογιστεί το κόστος του ίδιου του αυτοκινήτου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ