Αυτή είναι η πιο σπάνια Alfa Romeo 156 του πλανήτη

Alfa Romeo 156 GTAm

Ο τίτλος του σπανιότερου τετράτροχου μοντέλου στη σύγχρονη ιστορία της Alfa Romeo ανήκει σε μια 156, η οποία φέρει τα διακριτικά GTAm και παράχθηκε σε μόλις ένα αντίτυπο.

H σύγχρονη Alfa Romeo Giulia GTA αποτελεί ήδη ένα συλλεκτικό αντικείμενο, καθώς η μιλανέζικη φίρμα κατασκεύασε μόλις 500 αντίτυπα του αυτοκινήτου, ωστόσο, στην περίπτωση που αναζητάτε το πιο σπάνιο μοντέλο στη σύγχρονη ιστορία της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα πρέπει να το αναζητήσετε στην γκάμα της παλαιότερης 156.

Κι αυτό γιατί πίσω στις αρχές τις δεκαετίας του 2000, οι Ιταλοί κατασκεύασαν ένα και μοναδικό αντίτυπο της Alfa Romeo 156, της οποίας της χάρισαν τα διακριτικά GTAm και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό ώστε να μπορεί να αποκτήσει το απαραίτητο semi racing χαρακτήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Alfa Romeo 156 GTAm

Η μία και μοναδική Alfa Romeo 156 GTAm εφοδιάστηκε με τον γνωστό V6 κινητήρα των 3,2 λίτρων, οι προδιαγραφές του οποίου αναβαθμίστηκαν από τον γνωστό για την αγάπη του και την εξειδίκευσή στις προτάσεις της μιλανέζικης φίρμας, Simon Weginer, με αποτέλεσμα το θρυλικό «Busso» να φτάσει τους 300 ίππους.

Η ανθρακονημάτινη εισαγωγή αέρα, οι δαγκάνες της Brembo, οι ζάντες ελαφρού κράματος με τα ελαστικά της Michelin Cup 2, οι αντιστρεπτικοί δοκοί της Eibach συμπληρώνουν τον κατάλογο με τις τεχνικές αναβαθμίσεις.

Alfa Romeo 156 GTAm
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το προφίλ της μίας και μοναδικής Alfa Romeo 156 συμπληρώνουν τα σπορ καθίσματα της Recaro, καθώς και το roll bar που βρίσκεται τοποθετημένο στην πλάτη του οδηγού και του συνοδηγού καταργώντας επί της ουσίας την πίσω σειρά καθισμάτων.

Γερμανός στην καταγωγή, αλλά με γνήσια... ιταλικά συναισθήματα, o Simon Weginer κατάφερε να διατηρήσει αναλλοίωτο τον χαρακτήρα της συλλεκτικής, ούτως ή άλλως, ιταλικής ντίβας, τονίζοντας τις προδιαγραφές της με στοιχεία από το σήμερα.

Alfa Romeo 156 GTAm

Μπορεί, λοιπόν, η μία και μοναδική Alfa Romeo 156 GTAm, να μην διαθέτει τη θηριώδη ισχύ του φυσικού διαδόχου της, ωστόσο, το γεγονός ότι δεν πέρασε ποτέ στη γραμμή, της επιτρέπει να διεκδικεί μια θέση στο πάνθεον της ιταλικής φίρμας και της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας γενικότερα.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ