208

Αυτή είναι η νέα συλλεκτική McLaren 750S JC96

McLaren 750S JC96

Πρόκειται για μία ειδική έκδοση που αποτίει φόρο τιμής στις McLaren F1 GTR που συμμετείχαν στο Πρωτάθλημα Grand Touring Ιαπωνίας (JGTC).

Μάλιστα, η McLaren είχε κατακτήσει το Πρωτάθλημα Οδηγών το 1996 και τώρα, σχεδόν τρεις δεκαετίες μετά, παρουσιάζει την 750S JC96 – μία ειδική, περιορισμένης παραγωγής έκδοση της McLaren 750S αποκλειστικά για την Ιαπωνία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είναι η πρώτη φορά που η McLaren Automotive δημιουργεί κάτι ειδικά για τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου και σκοπεύει να δημιουργήσει μόνο 61 αυτοκίνητα, αριθμός που αντανακλά τον αριθμό συμμετοχής του αγωνιστικού F1 GTR που κατέκτησε τον τίτλο.

Αυτή η έκδοση διαφέρει από την «απλή» 750S χάρη στον μοναδικό χρωματισμό που παραπέμπει στα χρώματα των F1 GTR της Team Goh που έτρεξαν στη σεζόν του 1996, εσωτερικά έχει στοιχεία εμπνευσμένα από την F1 GTR, καθώς και νέες υπερ-ελαφριές σφυρήλατες ζάντες 15 ακτίνων. Το αυτοκίνητο διατίθεται τόσο σε coupé όσο και σε Spider έκδοση, με την τελευταία να σηματοδοτεί την πρώτη εφαρμογή του MSO High Downforce Kit (HDK) σε ανοιχτή έκδοση της McLaren 750S.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι F1 GTR της Team Goh ξεχώριζαν για τον ιδιαίτερο σχεδιασμό “Tiger Stripe” με τους χρωματισμούς Rocket Pink και Tarmac Grey, και έτσι κάθε 750S JC96 διαθέτει βαφή εμπνευσμένη από εκείνα τα χρώματα. Μοναδικές λεπτομέρειες εφαρμόζονται στο εμπρός Splitter, τα πλάγια στελέχη της πίσω αεροτομής και τους καθρέφτες. Αυτές οι λεπτομέρειες διατίθενται σε Memphis Red, Titanium Silver, Ice White και Graphite Grey, αποχρώσεις που επιλέχθηκαν ώστε να συνδυάζονται με την ευρεία παλέτα χρωμάτων αμαξώματος που μπορεί να επιλέξει κάθε επίδοξος πελάτης. Επιπλέον, μπορεί να δημιουργηθεί και μία εντελώς μοναδική βαφή μέσα από το πρόγραμμα MSO Bespoke.

Ο Henrik Wilhelmsmeyer, Chief Commercial Officer της McLaren Automotive, είπε σχετικά: «Η 750S JC96 είναι το ερωτικό μας γράμμα προς τη McLaren στην Ιαπωνία. Οι Ιάπωνες πελάτες μας ζητούν επιδόσεις εμπνευσμένες από την πίστα, αλλά χωρίς συμβιβασμούς στην εξατομίκευση και την προσοχή στη λεπτομέρεια, ώστε να κάνουν μία McLaren πραγματικά δική τους. Η 750S JC96 συνδυάζει άψογα αυτές τις απαιτήσεις, ενώ για πρώτη φορά προσφέρει τις βελτιωμένες επιδόσεις πίστας του MSO HDK με την εμπειρία ενός άνευ οροφής supercar που θέτει νέα σημεία αναφοράς, για όσους επιλέξουν την 750S JC96 Spider».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η 750S JC96 υιοθετεί το MSO High Downforce Kit (HDK), το οποίο διατίθεται για πρώτη φορά σε έκδοση Spider. Εμπνευσμένο από το πρώτο High Downforce Kit που αναπτύχθηκε για τη McLaren F1 LM – και που εξελίχθηκε περαιτέρω στο F1 GTR του 1996 – το HDK της 750S JC96 περιλαμβάνει μια σειρά από εξαρτήματα που συνεργάζονται αρμονικά για να αυξήσουν την αεροδυναμική απόδοση. Έχει ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα και ενεργή πίσω αεροτομή με ενσωματωμένα πτερύγια και διάτρητο κάτω πάνελ, λύσεις που προσφέρουν 10% επιπλέον κάθετη δύναμη, ενισχύοντας τις επιδόσεις στην πίστα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επιρροή από την πίστα φαίνεται και στις νέες ζάντες που κάνουν πρεμιέρα στην 750S JC96. Πρόκειται για τις Ultra-Lightweight ‘Delta’ σφυρήλατες ζάντες 15 ακτίνων, που είναι εμπνευσμένες από εκείνες των μεταγενέστερων εκδόσεων της F1 GTR, και συγκεκριμένα των θρυλικών ‘Longtail’. Συνδυάζονται με δαγκάνες φρένων σε F1 Gold Red χρώμα, με το λογότυπο της McLaren. Η επίστρωση από τιτάνιοι στην κεντρική εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι, είναι ακόμη μία λεπτομέρεια που παραπέμπει στη GTR.

Η κληρονομιά εκείνου του θρυλικού μοντέλου αποτελεί πηγή έμπνευσης και για το εσωτερικό. Οι εκδόσεις Performance –διαθέσιμες σε τρεις παραλλαγές πλήρους επένδυσης Alcantara– περιλαμβάνουν σετ πεντάλ που είναι εμπνευσμένα από την F1 και διακόπτες Drive Select και ειδική πλακέτα αφιερώματος με χρυσό φινίρισμα. Επίσης, τα 61 αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν, θα φέρουν λογότυπα JC96 στα προσκέφαλα και τα υποβραχιόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως όποιες επεμβάσεις αφορούν μόνο το αισθητικό μέρος και τις λύσεις βελτιωμένης αεροδυναμικής απόδοσης. Η 750S JC96 δεν έχει κάποια τροποποίηση στον κινητήρα, αφού παίρνει ώθηση από τον γνωστό 4λιτρο V8 Biturbo M840T κινητήρα απόδοσης 750 PS.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ