Αυτή είναι η νέα ευρωπαϊκή μάρκα αυτοκινήτου - Ποια μοντέλα θα παράγει

Izera

Με έδρα την Πολωνία, η νεοσύστατη μάρκα Izera επιχειρεί να κάνει μπάσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά με τα πρώτα της αυτοκίνητα. 

Η πολωνική Izera αποτελεί παιδί της εταιρείας ElectroMobility Poland (EMP) και γεννήθηκε με την βοήθεια της Geely Automotive. Οι Πολωνοί της Izera θα χρησιμοποιήσουν για την δημιουργία των μοντέλων τους το hardware της Geely, με το λογισμικό και τα διάφορα μηχανικά μέρη που συνοδεύουν, για να παρουσιάσουν τα δικά του ηλεκτρικά μοντέλα.

Η Πολωνία έχει ισχυρή παρουσία στον τομέα της παραγωγής επιβατικών αυτοκινήτων εδώ και πολλές δεκαετίες, αλλά τα εργοστάσια που υπάρχουν στη χώρα δεν παράγουν αλλά συναρμολογούν μοντέλα για ξένες εταιρείες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Izera 1

Ο σχεδιασμός μιας νέας σειράς μοντέλων, η κατασκευή εργοστασίου, η έναρξη παραγωγής και η δημιουργία δικτύου διανομής από την αρχή, είναι προκλήσεις που οι Πολωνοί δεν έχουν αντιμετωπίσει μέχρι στιγμής σε τέτοια κλίμακα. Και η Izera αποτελεί μια πρώτης τάξεως πρόκληση, αλλά και μια μεγάλη ευκαιρία για ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή και ας δούμε όλα όσα γνωρίζουμε για τη νέα αυτοκινητοβιομηχανία που δημιουργείται στην χώρα της κεντρικής Ευρώπης.

Izera 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρώτο μοντέλο της Izera θα είναι ένα SUV και θα ακολουθήσουν ένα 5θυρο hatchback και ένα station wagon. Τα πρώτα Izera θα βγουν από την γραμμή παραγωγής στα τέλη του 2025. και οι πωλήσεις τους θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2026.

Υπεύθυνοι για την σχεδίαση των μοντέλων της Izera είναι οι Πολωνοί Tadeusz Jelec και Mariusz Bekas. Με δεδομένο ότι η σχεδίαση θα είναι ένα από τα σημεία διαφοροποίησης σε σχέση με τον ανταγωνισμό, το τελικό αποτέλεσμα θα δει το φως του ήλιου αρκετά νωρίτερα από την έναρξη της παραγωγής στο εργοστάσιο του Jaworzno.

Izera 7

Για αρχή, θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο επιλογές συσσωρευτών. Το μικρότερο πακέτο μπαταριών έχει χωρητικότητα 51 kWh, ενώ το μεγαλύτερο έχει χωρητικότητα 69 kWh. Ανάλογα με τον τύπο της μπαταρίας και του συστήματος κίνησης (ένα ή δύο ηλεκτρομοτέρ), η αυτονομία του πρώτου μοντέλου της εταιρείας θα κυμαίνεται από 350 έως 450 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον τομέα των επιδόσεων, το πρώτο μοντέλο της Izera θα είναι πισωκίνητο με 272 ίππους και θα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε περίπου 6 με 7 δλ., και η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα, ανάλογα πάντα με την έκδοση.

Izera 4

Από πλευράς φόρτισης, τα Izera θα μπορούν να δεχθούν ισχύ έως και 150 kW, πράγμα που σημαίνει ότι για να φορτίσει η μπαταρία μέχρι το 80% θα χρειαστεί περίπου 30 λεπτά.

Την βάση για τα μοντέλα της Izera αποτελεί η πλατφόρμα SEA της Geely που χρησιμοποιούν και άλλα μοντέλα του Ομίλου, τόσο από την Ευρώπη όσο και από την Κίνα. Η χρήση της εγγυάται κορυφαία χαρακτηριστικά και αξιοπιστία.

Izera 5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Πολωνοί της EMP αγόρασαν την τεχνολογία από την Geely και όχι την προμήθεια των ανταλλακτικών. Αυτό δίνει την ευκαιρία στην Izera να αναπτύξει και να τροποποιήσει την αγορασμένη τεχνολογία και να την φέρει στα μέτρα της ανάλογα με τις ανάγκες.

Επιπλέον, χάρη στη συνεργασία με την Geely, οι επόμενες γενιές ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Izera θα χρησιμοποιούν τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες που διατίθενται στην αγορά. Αυτό δίνει καλές προοπτικές για την ανάπτυξη των μελλοντικών μοντέλων της φίρμας.

Izera 7

Τα μοντέλα της Izera θα κατασκευάζονται στο Jaworzno της Σιλεσίας, τοποθεσία που προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο εργατικό δυναμικό και τους προμηθευτές, ευνοώντας την αλυσίδα ανεφοδιασμού.

Η παραγωγική ικανότητά του θα είναι 100.000 αυτοκίνητα το χρόνο και στόχος είναι να φτάσει τα 200.000 αυτοκίνητα. Αυτό θα βοηθήσεις και στις εξαγωγές των μοντέλων της Izera, καθώς το 70% της παραγωγής αναμένεται να διατεθεί εκτός Πολωνίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ