Αυτές είναι οι νέες αναρτήσεις των αυτοκινήτων που αλλάζουν τα δεδομένα

ανάρτηση αυτοκινήτου mercedes

Η ανάρτηση του μέλλοντος είναι έτοιμη και θα χρησιμοποιεί ελατήρια από πολυεστέρα.

Η ανάρτηση των αυτοκινήτων έχει υποστεί με την πάροδο του χρόνου την ίδια τεχνική εξέλιξη με τα υπόλοιπα τμήματά του. Ωστόσο, υπάρχουν στοιχεία της ανάρτησης που δεν έχουν εξελιχθεί ιδιαίτερα, πέρα από τη βελτίωση των υλικών που χρησιμοποιούν και της ποιότητας κατασκευής.

Ο λόγος για τα ελατήρια, ένα κρίσιμο στοιχείο στην ανάρτηση των αυτοκινήτων, του οποίου η σχεδίαση δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά ποτέ. Αυτό όμως θα αλλάξει σύντομα, καθώς η Rheinmetall δημιούργησε έναν νέο τύπο ελατηρίων από πολυεστέρα.

Τα νέα αυτά ελατήρια αποτελούν μέρος μιας μακράς διαδικασίας εξέλιξης και δοκιμών πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και θα αντικαταστήσουν τα μεταλλικά που υπάρχουν σε κάθε αυτοκίνητο. Οι συγκεκριμένες μακροχρόνιες δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με μία premium εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων της Γερμανίας, και σύντομα αναμένεται να τα δούμε να περνούν στην παραγωγή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Rheinmetall Fiber Suspension 2

Σε σχέση με τα συμβατικά ελατήρια, τα πλεονεκτήματά τους είναι σημαντικά. Πρώτα απ'όλα, το βάρος είναι αρκετά μικρότερο, περίπου 75% λιγότερο, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει μείωση του βάρους της μη αναρτώμενης μάζας. Αυτό θα βελτιώσει αρκετά τα δυναμικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων, στοιχείο αρκετά σημαντικό σε μια εποχή όπου η ηλεκτροκίνηση πιέζει για μείωση του βάρους των αυτοκινήτων. Ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα είναι η αντοχή του υλικού στη διάβρωση, που είναι προφανώς ανώτερη από αυτή ενός μεταλλικού ελατηρίου.

Η Rheinmetall ισχυρίζεται ότι αυτά τα νέου τύπου ελατήρια προσφέρουν παρόμοιο επίπεδο σταθερότητας με τα συμβατικά, αλλά παρουσιάζουν ανώτερη απόδοση στον τομέα της κόπωσης και αντέχουν ακόμα και στις προσκρούσεις. Μάλιστα, σε περίπτωση ατυχήματος, είναι τόσο ανθεκτικά που θα μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν όταν φτιαχτεί ξανά του αυτοκίνητο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα πολυεστερικά ελατήρια τοποθετούνται στο ίδιο σημείο με τα συμβατικά ελατήρια. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν θα επιτρέψουν την τοποθέτηση αναρτήσεων coilover, αλλά φανταζόμαστε ότι θα υπάρχει μεγάλη ευελιξία στην σχεδίασή τους. Αυτή τη στιγμή τα νέου τύπου ελατήρια βρίσκονται σε διαδικασία επικύρωσης για εμπορική χρήση.

Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Rheinmetall συνεργάζονται ήδη και με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, εξελίσσοντας τον σχεδιασμό των νέων ελατηρίων για να τοποθετηθούν σε όλους τους τύπους οχημάτων.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ