Αυτά είναι τα μοντέλα που δεν θα πεθάνουν ποτέ -Παραμένουν έως και 75 χρόνια στην παραγωγή

Μπορεί να αλλάζουν γενιές για να ακολουθούν τις νόρμες της εκάστοτε εποχής, αλλά παραμένουν σύμβολα σταθερότητας και αντοχής, με σχεδόν όλα από αυτά να βρίσκονται πάνω από 50 χρόνια στους δρόμους.
Η αυτοκινητοβιομηχανία, ειδικά τις τελευταίες δεκαετίες, έχει μάθει να κινείται σε fast forward. Facelift ανά τριετία, ολοκαίνουργια γενιά κάθε 7-8 χρόνια και η αίσθηση ότι το σημερινό σου μοντέλο είναι ήδη παρωχημένο, αφού η τεχνολογία προχωρά με ξέφρενους ρυθμούς.
Όμως, μέσα σε αυτόν τον κυκεώνα αλλαγών, υπάρχουν ονόματα που μοιάζουν ακλόνητα, σαν βράχοι μέσα στην καταιγίδα. Μοντέλα που ξεκίνησαν πριν δεκαετίες και συνεχίζουν μέχρι σήμερα, χωρίς ποτέ να προδώσουν την ψυχή και το DNA τους.
BUY NOW
Lada Niva (από το 1977)

Σχεδόν μισό αιώνα στην παραγωγή, το Lada Niva ήταν από τα πρώτα off-road οχήματα με αυτοφερόμενο αμάξωμα, που ενίσχυε την ακαμψία, και ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση. Με μόνιμη τετρακίνηση, χαμηλό βάρος και τιμή που πάντα «μίλαγε» στο κοινό, το ρωσικό «σκληροτράχηλο» μοντέλο έχει κρατήσει σχεδόν αναλλοίωτη την εμφάνισή του από τότε που παρουσιάστηκε. Εκτός από το κόστος απόκτησης, ξεχωρίζει και για τη μηχανική του απλότητα, που επιτρέπει εύκολες επισκευές ακόμα και στις πιο σκληρές συνθήκες.
Toyota Corolla (από το 1966)

Με πάνω από 50 εκατομμύρια πωλήσεις σε σχεδόν 60 χρόνια, η Corolla κατέχει τον τίτλο του πιο εμπορικού αυτοκινήτου όλων των εποχών. Η επιτυχία της βασίζεται στην αξιοπιστία, την οικονομία και την καθημερινή πρακτικότητα. Έχει ήδη δώδεκα γενιές στην πλάτη της, με την καθεμία να είναι εναρμονισμένη στην τεχνολογία και στις απαιτήσεις της εκάστοτε εποχής, χωρίς όμως να χαθεί η ουσία που την έκανε αγαπημένη εκατομμυρίων οδηγών.
Ford Mustang (από το 1964)

Όταν εμφανίστηκε, δημιούργησε μια ολόκληρη κατηγορία, τα λεγόμενα pony cars. Σπορ, προσιτό και με χαρακτηριστικό στυλ, το Mustang έδειξε ότι δεν χρειάζεται να ξοδέψεις μια περιουσία για να απολαύσεις επιδόσεις. Όντας στην έβδομη γενιά του σήμερα, κατάφερε να κρατήσει την ταυτότητά του, προσαρμοζόμενο στις εποχές, ενώ έχει κάνει ήδη το επόμενο βήμα, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα με τα θερμικά την ηλεκτρική SUV έκδοση Mach-E.
Porsche 911 (από το 1964)

Για περισσότερα από 60 χρόνια είναι το σημείο αναφοράς στα σπορ αυτοκίνητα. Παρά τις οκτώ γενιές και τις τεράστιες τεχνολογικές αλλαγές, η 911 κράτησε τον κινητήρα πίσω και τη γνώριμη σιλουέτα. Κάθε νέα έκδοση βελτίωνε την απόδοση, την ασφάλεια, την οδική συμπεριφορά και την τεχνολογία, χωρίς όμως ποτέ να χαθεί το αυθεντικό οδηγικό της συναίσθημα.
Mercedes-Benz SL (από το 1954)

Το όνομα «SL» – Sport Leicht – εδώ και πάνω από 70 χρόνια χαρακτηρίζει το roadster-ναυαρχίδα της Mercedes. Από το θρυλικό 300 SL «Gullwing», που ξεχώρισε με τις πόρτες τύπου «φτερά γλάρου», μέχρι το σημερινό AMG, κάθε γενιά κουβαλά το απόσταγμα της τεχνολογικής και σχεδιαστικής υπεροχής της μάρκας. Καινοτομίες σε ασφάλεια, άνεση και επιδόσεις συνόδευαν πάντα την πορεία του, δείχνοντας τη σημασία του μοντέλου για τη γερμανική εταιρεία.
Toyota Land Cruiser (από το 1951)

Με σχεδόν 75 χρόνια ιστορίας, το Land Cruiser παραμένει συνώνυμο της αντοχής και της ικανότητας εκτός δρόμου. Έχει χρησιμοποιηθεί σε επιστημονικές αποστολές, στρατιωτικές επιχειρήσεις και ανθρωπιστικές αποστολές, χτίζοντας το όνομά του και κάνοντάς το έναν θρύλο της αξιοπιστίας. Σήμερα διαθέτει ακόμη και πιο πολυτελείς εκδόσεις, χωρίς όμως να ξεχνά ποτέ τη σκληρή του φύση.
Σε μια βιομηχανία που αλλάζει με ταχύτητα φωτός, αυτά τα μοντέλα αποδεικνύουν ότι η αληθινή αξία κερδίζεται με τον χρόνο. Όσο κι αν αλλάζουν οι τάσεις, η ιστορία γράφεται από εκείνους που παραμένουν.