Το Audi RS3-R Limited Edition της ΑΒΤ θα κατασκευαστεί σε μόνο 200 αντίτυπα

ABT Audi RS3-R Limited Edition

Ο γερμανικός οίκος μετατροπών ΑΒΤ κάνει ακόμα πιο ικανό στο δρόμο και άγριο στην εμφάνιση ένα έτσι κι αλλιώς «καυτό» sedan, το Audi RS3, με την μετατροπή RS-3 R Limited Edition.

Η εργοστασιακή εκδοσή του Audi RS3 αγγίζει τους 401 ίππους και τα 500 Nm ροπής, και προφανώς η ΑΒΤ έκρινε ότι αυτές οι τιμές είναι παραπάνω από αρκετές - κι έτσι δεν ακούμπησε τη μονάδα ισχύος, το πεντακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 2.5 λίτρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν άλλαξε ούτε καν τη ρύθμιση του αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων, ούτε του σoφιστικέ συστήματος τετρακίνησης, που αξιοποιούν στο έπακρο τον κινητήρα για να σημειώσουν την επιτάχυνση 0-100 km/h σε περίπου 3,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 290 km/h.

Πέραν των μηχανικών μερών, όμως, η ΑΒΤ έκανε πληθώρα αλλαγών στη συμπεριφορά της R Limited Edition του RS3, καθώς και στην εμφάνισή του. Ξεκινώντας από τις ειδικές ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών ABT High Performance HR20, που με το χαμηλότερό τους βάρους περιορίζουν την αναρτώμενη μάζα και κάνουν την απόκριση του αυτοκινήτου στις αλλαγές κατεύθυνσης ακριβέστερη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μαζί με τους τροχούς, ο γερμανικός οίκος έχει αλλαγμένα και τα ελατήρια των αμορτισέρ, τα οποία σε αυτή τη μετατροπή μειώνουν το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 24,8 χιλιοστά εμπρός και κατά 29,9 χιλ. πίσω.

Επίσης, τα νέα αμορτισέρ της ΑΒΤ είναι πλήρως ρυθμιζόμενα τόσο στην απόσβεση όσο και στην επαναφορά, αλλά αυτό είναι ένα στοιχείο που καθένας από τους 200 αγοραστές των ισάριθμων αντιτύπων του RS3-R Limited Edition θα έχει τη δυνατότητα να διαλέξει προαιρετικά. Αυτές που είναι στάνταρ είναι οι αντιστρεπτικές δοκοί της ABT Sports. Οι μηχανικές μετατροπές συμπληρώνονται από τις απολήξεις της εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι με μαύρο ματ χρώμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για τις στιλιστικές προσθήκες, αυτές είναι μέρος του ανθρακονημάτινου αεροδυναμικού πακέτου και αποτελούνται από νέο κάτω χείλος και άλλα τμήματα του εμπρός προφυλακτήρα, καλύμματα των καθρεπτών, προσθήκες στα φτερά και ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα. Δεν είναι κραυγαλέες διαφορές, αλλά αρκετές για να κάνουν τη διαφορά με το εργοστασιακό RS3.

Το εσωτερικό, στο μεταξύ, εμπλουτίζεται με χαλάκια της ΑΒΤ, φωτεινή επιγραφή της ΑΒΤ στην άσφαλτο όταν ανοίγουν οι πόρτες, νέες επενδύσεις των θυρών και κάλυμμα του διακόπτη εκκίνησης του κινητήρα. Φυσικά, το ταμπλό διαθέτει και το ειδικό μεταλλικό ταμπελάκι που αναγράφει τον αριθμό κάθε συγκεκριμένου αντιτύπου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά την προηγούμενη μετατροπή της στο Audi RS3 Sportback με 450 ίππους, η ΑΒΤ θα έχει έτοιμα τα πρώτα αντίτυπα του RS3-R Limited Edition στις αρχές του 2023, από τα συνολικά 200 που θα κατασκευάσει από την εξειδικευμένη και διακριτικά πιο σπορτίφ έκδοση του «καυτού» γερμανικού sports-sedan.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ