Νέο Audi RS 3 performance edition με τελική supercar

Νέο Audi RS 3 performance edition νέα έκδοση 2023

Η Audi προχώρησε στην αποκάλυψη της περιορισμένης παραγωγής έκδοσης performance για το RS 3 που φέρνει στο τραπέζι ακόμη υψηλότερες επιδόσεις και αποκλειστικές λεπτομέρειες.

Το νέο Audi RS 3 performance edition αποτελεί την κορυφαία μέχρι στιγμής έκδοση του γνωστού μοντέλου επιδόσεων των Γερμανών, το οποίο θα είναι διαθέσιμο ως sedan αλλά και ως Sportback.

Η νέα έκδοση performance του RS 3, είναι σύμφωνα με την Audi, η ταχύτερη που έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής, με τις αλλαγές έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων να ξεκινούν από τον πανίσχυρο 5κύλινδρο υπετροφοδοτούμενο TFSI κινητήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μοτέρ των 2,5 λίτρων έχει δεχτεί μικρές αλλαγές -αύξηση πίεσης του turbo κατά 0,1 bar στα 1,6- που ανεβάζουν τη μέγιστη ισχύ του στους 407 ίππους, ενώ βελτιώνουν συνολικά την απόδοσή του σε όλη την κλίμακα του στροφόμετρου. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται 100 σ.α.λ. αργότερα σε σχέση με πριν (σταθερά μεταξύ 5.700-7.000), ενώ τα 500 Nm της μέγιστης τιμής της ροπής είναι πλέον διαθέσιμα σε μεγαλύτερο κατά 100 σ.α.λ. εύρος, από τις 2.250 έως και τις 5.700 σ.α.λ.

Η ροπή φτάνει και στους τέσσερεις τροχούς μέσω αυτόματου S tronic κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Ειδοποιός διαφορά έναντι της προηγούμενης ταχύτερης έκδοσης του Audi RS 3 (συμπεριλαμβανομένου και του πακέτου RS Dynamics) είναι η αύξηση της τελικής ταχύτητας στα 300 χλμ./ώρα, δέκα επιπλέον σε σχέση με πριν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αλλαγές έχουμε και στον τομέα της ανάρτησης αφού στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται το «πακέτο» RS με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, τα οποία φέρουν διαφορετικό set up για στην απόσβεση συμπίεσης και την απόσβεση επαναφοράς.

Η έκδοση performance φέρει παράλληλα τα ημισλίκ ελαστικά P Zero Trofeo R της Pirelli διαστάσεων 265/35 και 245/35 εμπρός και πίσω αντίστοιχα και σκούρες γκρι ζάντες διαμέτρου 19 ιντσών αποκλειστικής σχεδίασης. Πίσω από αυτές βλέπουμε κεραμικούς δίσκους με διάμετρο που φτάνει στα 380 χλστ. στον εμπρός άξονα, οι οποίοι συνεργάζονται με δαγκάνες έξι εμβόλων -310 χλστ. και μονοπίστονες δαγκάνες πίσω.

Οι νέες ζάντες δεν είναι η μόνη διαφορά που ξεχωρίζει εξωτερικά τη νέα έκδοση του Audi RS 3, αφού στο πίσω μέρος αισθητή είναι η παρουσία της RS σπορ εξάτμισης με τις μαύρες απολήξεις, ενώ τα σήματα και τα διακριτικά της έκδοσης είναι επίσης μαύρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νέο είναι και το «καλωσόρισμα» του RS 3 performance edition στον οδηγό του, αφού στο ξεκλείδωμα τα LED φώτα ημέρας προβάλουν στη μεριά του συνοδηγού την καρό σημαία και στη μεριά του οδηγού τον αριθμό «300» που αντιστοιχεί, εκτός από την τελική ταχύτητα, στη συνολική παραγωγή της έκδοσης. Παράλληλα, το «RS performance» προβάλλεται στο έδαφος από τις εμπρός πόρτες.

Το εσωτερικό του Audi RS 3 performance edition έχει «ντυθεί» επίσης για την περίσταση με εντυπωσιακά μπάκετ καθίσματα στον στάνταρ εξοπλισμό, τα οποία φέρουν επένδυση από μικροΐνες Dinamica και δέρμα Nappa και μπλε ραφές. Οι πλάτες των καθισμάτων φέρουν carbon επενδύσεις, ενώ τα σήματα της έκδοσης δίνουν το «παρών» σε διάφορα σημεία της καμπίνας, όπως για παράδειγμα στα πατάκια.

Τέλος, ειδικά για τη συγκεκριμένη έκδοση, η Audi έχει κάνει μικρές αλλαγές και στα γραφικά της οθόνης αφής των 10,1 ιντσών του συστήματος πολυμέσων. Στην οθόνη παρουσιάζονται επίσης επιπλέον πληροφορίες, όπως η θερμοκρασία του ψυκτικού και του λαδιού του κινητήρα, αλλά και πληροφορίες σχετικές με τις επιδόσεις, όπως είναι ο χρόνος που χρειάστηκε το RS 3 να πιάσει τα 100 και 200 χλμ./ώρα από στάση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με την Audi οι παραδόσεις του RS 3 performance edition θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2023 με την τιμή του στην Ευρώπη να ξεκινά από τα 75.000 ευρώ για το Sportback και τα 77.000 για το σεντάν.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ