Το Audi E-Tron απέκτησε βασική έκδοση με 496 ίππους

Audi e-tron GT

Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από τότε που η γερμανική εταιρεία ανανέωσε το σπορ ηλεκτρικό sedan της.

Η Audi χάρισε αρχικά στο e-Tron τις «καυτές» καυτές παραλλαγές S και RS, όμως τώρα πρόσθεσε στη γκάμα και μία… βασική έκδοση – τη GT. Αν περιμένετε να εντοπίσετε διαφορές με την πρώτη ματιά, μάλλον θα περιμένετε πολύ καθώς αυτές είναι δυσδιάκριτες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περιορίζονται στην απουσία των σημάτων S/RS στο πίσω μέρος και στην εισαγωγή κάποιων επιπλέον πινελιών σε μαύρο χρώμα στο «πρόσωπο» του μοντέλου.

Αν πάλι αναρωτιέστε ποιες είναι οι… απώλειες μιλώντας για μία βασική έκδοση, αυτές εντοπίζονται στις επιδόσεις και την ισχύ. Παρότι διατηρείται η διάταξη με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα (που εξασφαλίζει τετρακίνηση Quattro), τα 496 άλογα (ή 577 με launch control), είναι 93 ίππους κάτω από την έκδοση S.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ορίζεται στα 4 δευτερόλεπτα. Χάνει δηλαδή 0.6 δευτερόλεπτα σε σχέση με το S. Από την άλλη, δεν είναι όλα αρνητικά αφού η μειωμένη ισχύς, οδηγεί σε 20 επιπλέον χιλιόμετρα αυτονομίας – αρωγός σε αυτό είναι και το μειωμένο κατά 30 κιλά βάρος.

Η μπαταρία 97,0 kWh εξασφαλίζει συνολικά 622 χιλιόμετρα αυτονομίας μεταξύ φορτίσεων σε κύκλο WLTP. Ακόμη και στην πιο προσιτή του μορφή, το E-Tron GT υποστηρίζει εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση 320 kW. Κάτω από ιδανικές συνθήκες, μπορείτε να προσθέσετε αυτονομία 285 χιλιομέτρων σε μόλις 10 λεπτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπρόσθετα, η φόρτιση 10 έως 80 τοις εκατό διαρκεί μόνο 18 λεπτά, με την προϋπόθεση ότι μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε έναν συμβατό φορτιστή.

Όλα αυτά, με το… βασικό E-Tron GT να έχει τιμή εκκίνησης στη Γερμανία τα 108.900€, δηλαδή17.100€ κάτω από την έκδοση S.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ