Το ηλεκτρικό Audi A6 e-tron δοκιμάζεται σε πραγματικές συνθήκες

Audi A6 e-tron

Βάσει προγράμματος φαίνεται να προχωρούν οι δοκιμές εξέλιξης του αμιγώς ηλεκτρικού Audi A6 e-tron με το νέο μεγάλο γερμανικό ηλεκτρικό να βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο δοκιμών.

Με αυτονομία που θα φτάνει ή θα ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα, στην έκδοση με τη κορυφαία από πλευράς ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρία, το ηλεκτρικό Audi A6 e-tron αναμένεται να κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του ως μοντέλο παραγωγής το 2023 σε δύο εκδόσεις, sedan και station wagon ή Avant στη «γλώσσα» των Γερμανών.

Με μήκος πολύ κοντά στα πέντε μέτρα, το μεγάλο ηλεκτρικό μοντέλο της Audi εντοπίστηκε από τον κατασκοπικό φακό να δοκιμάζεται στις Άλπεις με το βαρύ καμουφλάζ να κάνει καλή προσπάθεια στην προστασία από τα αδιάκριτα βλέμματα των αρκετών αλλαγών που θα έχει στις λεπτομέρειες, σε σχέση με το concept που παρουσίασε η Audi στο Σαλόνι της Σανγκάης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έναντι του concept το νέο ηλεκτρικό της γερμανικής εταιρείας φαίνεται να διατηρεί σε γενικές γραμμές το αεροδυναμικό σχήμα του, με αλλαγές ωστόσο στο κομμάτι των λεπτομερειών. Αν και το καμουφλάζ δεν μας τις αποκαλύπτει όλες, η διαφορετική σχεδίαση των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, με διάταξη σε δύο «σειρές», είναι σίγουρα κάτι που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο.

Audi A6 e-tron

Διαφορετικό και μικρότερο φαίνεται επίσης να είναι το μέγεθος της γνωστής μάσκας της Audi, ενώ και οι αεραγωγοί μοιάζουν να έχουν γίνει μικρότεροι σε ύψος, ώστε να «χωρέσει» πάνω από αυτούς η δεύτερη σειρά των φωτιστικών σωμάτων.

Το νέο Audi A6 e-tron αξιοποιεί τη νέα PPE πλατφόρμα του ομίλου Volkwagen που έχει δημιούργησε για τα μεγάλα ηλεκτρικά. Εκτός από τα δύο διαφορετικά αμαξώματα το ηλεκτρικό A6 θα είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικές εκδόσεις από πλευράς χωρητικότητας μπαταρίας στα 83 και 100 kWh, αλλά και δύο εκδόσεις με κίνηση στους πίσω ή και τους τέσσερεις τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Audi A6 e-tron

Με την μικρότερη μπαταρία η δικίνητη έκδοση αναμένεται να έχει αυτονομία που θα φτάνει στα 500 χιλιόμετρα, ενώ η 100άρα μπαταρία θα προσφέρει 600 χιλιόμετρα αυτονομίας και θα είναι διαθέσιμη με την δικίνητη αλλά και την quattro. Λογικά αυτά τα δύο νούμερα αφορούν στο πρότυπο WLTP και αν κρίνουμε από το «μέγεθος» των μπαταριών δεν θα απέχουν πολύ από την πραγματικότητα.

Το 4πορτο ηλεκτρικό με τις έντονες coupe επιρροές στη σχεδίαση του έχει προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο του στα τέλη του καλοκαιριού του 2023, ενώ πριν από αυτό η Audi θα έχει παρουσιάσει στο κοινό το Q6 e-tron και το Q6 e-tron Sportback, με τα μεγάλα SUVs των Γερμανών να βασίζονται επίσης στην πλατφόρμα PPE.

Να σημειωθεί τέλος ότι οι συμβατικές εκδόσεις του A6 θα συνεχίσουν να παράγονται κανονικά και έπειτα από την παρουσίαση της αμιγώς ηλεκτρικής γενιάς έως και το 2026.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ