Αττική Οδός: Έρχονται αλλαγές στον κόμβο της Μεταμόρφωσης -Πώς θα δοθεί τέλος στο μποτιλιάρισμα

αττική οδός

Οι αρμόδιοι φορείς φαίνεται ότι είναι αποφασισμένοι να εξομαλύνουν την κυκλοφορία σε ένα από τα πιο δύσκολα τμήματα του αστικού αυτοκινητοδρόμου.

Περίπου 60 λεπτά της ημέρας, εκ των οποίων 30 σε καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης, χάνει ο κάτοικος της Αθήνας, σύμφωνα με τα στοιχεία των Ελλήνων συγκοινωνιολόγων. Η κίνηση στους δρόμους έχει εξελιχθεί σε ανεπούλωτη πληγή, με τους αρμόδιους φορείς να καταβάλλουν σημαντικές προσπάθειες για την αντιμετώπιση του φαινομένου.

Καθυστερήσεις σημειώνονται και στην Αττική Οδό, έναν κατά τα άλλα υπερσύγχρονο αστικό αυτοκινητοδρόμο όπου καθημερινά καταγράφονται πάνω από 200.000 διελεύσεις οχημάτων. Ένα από τα σημεία που «μπλοκάρει» είναι η έξοδος προς τη Μεταμόρφωση στο ύψος της συμβολής με την Εθνική Οδό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως δήλωσε την Τρίτη 11 Ιουνίου ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Γιώργος Περιστέρης, στο πλαίσιο της ετήσιας γενικής συνέλευσης του ομίλου, εξετάζονται εργασίες διαπλάτυνσης ώστε να αυξηθεί η χωρητικότητα στον ανισόπεδο κόμβο.

κόμβος μεταμόρφωσης

Επιπλέον, μια ακόμα λύση που φαίνεται να εξετάζεται είναι η διάνοιξη δύο εξόδων, σε κοντινή απόσταση μεταξύ τους, ώστε να διαχωριστεί η κυκλοφορία οχημάτων. Ειδικότερα, όπως είχε δηλώσει πρόσφατα ο Υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, έχει εκπονηθεί σχετική κυκλοφοριακή μελέτη ώστε να υπάρχουν δύο διακριτές έξοδοι, με απόσταση 150 μέτρων μεταξύ τους, όπως προβλέπεται από τους σχετικούς κανονισμούς, ώστε να βγαίνουν χωριστά όσοι έρχονται από την Ελευσίνα και χωριστά όσοι έρχονται από την περιοχή του αεροδρομίου.

Χείρα βοηθείας στην εξομάλυνση της κατάστασης στον κόμβο της Μεταμόρφωσης θα είχε και το έργο της επέκτασης της Λεωφ. Κύμης μέχρι την Εθνική Οδό στον ανισόπεδο κόμβο Καλυφτάκη στη Λυκόβρυση, αλλά προς το παρόν έχει παγώσει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το έργο έχει δημοπρατηθεί και έχει ανάδοχο το σχήμα ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ, αλλά δεν έχει εξασφαλισθεί η απαραίτητη χρηματοδότηση, ενώ συνεχίζει να εκκρεμεί -έπειτα από πολλές αναβολές- η εκδίκαση από το Συμβούλειο της Επικρατείας της προσφυγής του Δήμου Ηρακλείου.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ