Αθήνα – Τρίκαλα σε λιγότερο από 3 ώρες: Με εντατικούς ρυθμούς τα έργα στον Ε-65 (video)

αυτοκινητόδρομος Ε65

Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν οι εργασίες κατασκευής στο Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος. Δείτε την εξέλιξη του έργου στο νότιο τμήμα του.

Η συνολική πρόοδος του έργου, με το οποίο η απόσταση Αθήνα-Μέτσοβο θα μειωθεί σε μόλις 4 ώρες (μέχρι τα Τρίκαλα η διαδρομή θα γίνεται σε 3 ώρες και η μετάβαση στην Καστοριά και στην Κοζάνη θα είναι υπόθεση 4,5 ωρών), ξεπερνά το 77,1% και με τα πρώτα 14 χιλιόμετρα έως τον ανισόπεδο κόμβο τού Καρπενησίου να βρίσκονται ήδη σε κυκλοφορία. Το παρακάτω βίντεο αποτελεί ουσιαστικά ένα ολοκληρωμένο ταξίδι στα εργοτάξια που έχουν αναπτυχθεί σε αυτό το υπό κατασκευή τμήμα, το οποίο αφορά στο τμήμα από την ένωση με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (στο 203ο χλμ.) έως και τον ανισόπεδο κόμβο Ξυνιάδας (32,5ο χλμ. αυτοκινητοδρόμου Ε65).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου συναντάμε, μεταξύ άλλων:

1 δίδυμη σήραγγα συνολικού μήκους περίπου 3 χλμ., ανά κλάδο
15 γέφυρες
5 άνω και 6 κάτω διαβάσεις
1 αμφίπλευρος χώρος στάθμευσης & ανάπαυσης (Parking & WC)
62 κιβωτοειδείς οχετοί και διαβάσεις πανίδας
3 ανισόπεδοι κόμβοι (Λαμίας, Καρπενησίου, Ξυνιάδας) και 2 ημικόμβοι (Ανθήλης και Α.Θ.Ε.)
1 αμφίπλευρος σταθμός εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών (Λιανοκλάδι)
1 μετωπικός σταθμός διοδίων (Καρπενήσι)
1 κέντρο ελέγχου & συντήρησης (Λιανοκλάδι)
1 κτήριο Τροχαίας (Λιανοκλάδι)

Επίσης, οι γέφυρες και τα διάφορα τεχνικά παρουσιάζουν πρόοδο της τάξεως του 85,1%, οι σήραγγες -των οποίων η διάνοιξη έχει ολοκληρωθεί και στους δύο κλάδους- 91,6%, τα ασφαλτικά οδοστρώματα 60,2% και οι χωματουργικές εργασίες 70,7%.

Με τον Ε65, τα ταξίδια από Αθήνα προς Τρίκαλα, Καρδίτσα, Καλαμπάκα και προς όλους τους δημοφιλείς προορισμούς της Δυτικής και Κεντρικής Θεσσαλίας αποκτούν νέα μορφή. Επίσης, θα συνδέονται τα λιμάνια Ηγουμενίτσας και Βόλου, ενώ η χώρα αποκτά σύνδεση με τα ευρωπαϊκά δίκτυα.

Μέσω του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, ο Ε65 θα διευκολύνει τις διεθνείς επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές από την Ελλάδα προς τη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη, προσφέροντας μια εναλλακτική διαδρομή, η οποία είναι συντομότερη της υφιστάμενης ΠΑΘΕ - Κλειδί Ημαθίας - Εγνατία Οδός - Ηγουμενίτσα.

Με την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου οι χρόνοι ταξιδίου θα διαμορφωθούν ως εξής

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε την πορεία των εργασιών στο παρακάτω βίντεο

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ