Άσχημα νέα για μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία -Απολύει εκατοντάδες εργαζομένους

Aehra εργοστάσιο

Τη νέα του επαγγελματική στέγη φαίνεται ότι πρέπει να αναζητήσει ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων που απασχολείται σε κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία.

Μαύρα σύννεφα έχουν απλωθεί πάνω από την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Li Auto, με έτος ίδρυσης του 2005, που κατασκευάζει κυρίως αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με το Nikkei Asia, η Li Auto γνωστοποίησε σε περίπου 1.000 εργαζομένους ότι θα πρέπει να παραιτηθούν ή να συμβιβαστούν με τον κατώτατο μισθό μέχρι να ορθοποδήσει η εταιρεία, η οποία αδυνατεί να βρει αγοραστές για τα μοντέλα της.

«Μας είπαν ότι οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας είναι πολύ χαμηλές εξαιτίας των δυσμενών συνθηκών, και επομένως θα πρέπει να συρρικνωθεί η παραγωγή», ανέφερε στο Nikke Asia μια 27χρονη γυναίκα που εργάζεται στην αυτοκινητοβιομηχανία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Li Auto

Σημειώνεται ότι τον προηγούμενο μήνα, πολλά ειδησεογραφικά μέσα ανέφεραν ότι η αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να μειώσει το εργατικό δυναμικό της κατά 18%.

Η Li Auto τους πρώτους 3 μήνες του έτους παρέδωσε 80.400 αυτοκίνητα, δηλαδή 53% περισσότερα συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους, αλλά 39% λιγότερα συγκριτικά με το τελευταίο τρίμηνο του 2023.

Σύμφωνα με το Business Insider, οι δυσκολίες της Li Auto είναι αντιπροσωπευτική της γενικής πορείας της κινεζικής βιομηχανίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι κατασκευαστές έσπευσαν να κλιμακώσουν την παραγωγή μηδενικών ρύπων ΙΧ, θεωρώντας ότι η ζήτηση θα παραμείνει σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, κάτι το οποίο ωστόσο δεν έγινε, εν μέσω κρίσης στην αγορά ακινήτων και κλυδωνισμών στη χρηματιστηριακή αγορά.

Li Auto
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ορισμένες από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν περιέλθει στην ίδια κατάσταση, στρέφουν το βλέμμα τους σε ξένες αγορές, αλλά σκοντάφτουν πάνω στα εμπόδια που υψώνουν οι χώρες προκειμένου να προστατέψουν την εγχώρια παραγωγή οχημάτων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι ΗΠΑ που αύξησαν τους δασμούς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Κίνας από 25% σε 100%. Τους δασμούς αναμένεται να αυξήσει και η ΕΕ, με τους ειδικούς να κάνουν λόγο μια άνοδο από το 10% στο 25-30%.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ