O απόκοσμος ήχος του ισχυρότερου δίλιτρου μοτέρ παραγωγής (video)

koenigsegg gemera

Η διαδικασία εξέλιξης του εξωπραγματικού υβριδικού Koenigsegg Gemera συνεχίζεται και οι Σουηδοί μας επιτρέπουν να ακούσουμε τον απόκοσμο ήχο του πανίσχυρου 3κύλινδρου δίλιτρου twin turbo των 608 ίππων.

Το Koenigsegg Gemera είναι ένα πραγματικά… εξωπραγματικό hypercar, το οποίο εντυπωσιάζει τόσο σε επίπεδο σχεδίασης και επιδόσεων όσο και σε με την τεχνολογία που φέρει κάτω από το εντυπωσιακό του αμάξωμα.

Το βάρος του 4κίνητου Gemera, που εξελίσσεται ακόμη από τους Σουηδούς, φτάνει στα 1.988 κιλά, τα οποία ωστόσο δεν πρόκειται να σταθούν εμπόδιο στις υπερεπιδόσεις που του προσφέρει το υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποδίδει συνδυαστικά 1.723 ίππους.

Koenigsegg Gemera
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην καρδιά του υβριδικού συστήματος του Gemera βρίσκεται ένας από τους πλέον προηγμένους κινητήρες εσωτερικής καύσης που έχουμε δει σε μοντέλο παραγωγής. Άνευ εκκεντροφόρων για την κίνηση των πνευματικών του βαλβίδων, το δίλιτρο 3κύλινδρο σύνολο αποτελεί εξέλιξη της σουηδικής εταιρείας με τους ανθρώπους της Koenigsegg να το αποκαλούν επίσημα και με αρκετή δόση χιούμoρ Μικροσκοπικό Φιλικό Γίγαντα (Tiny Griendly Giant).

Με το δίκιο τους αν σκεφτεί κανείς ότι ο 70 κιλών 3κύλινδρος κινητήρας αποδίδει 608 ίππους και 600 Nm ροπής στις 7.500 και 2.000-7.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Koenigsegg Gemera

Να σημειωθεί ότι το μοτέρ βρίσκεται σχεδόν στο πίσω μέρος του Gemera και μέσω άξονα στέλνει τη δύναμη του στους εμπρός τροχούς, ενώ συνδυάζεται με ένα από τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ αποδοσης 405 ίππων και 600 Nm. Με 508 ίππους και 1000 Nm έκαστο, τα άλλα δύο βρίσκονται πίσω με το καθένα να έχει αναλάβει και από έναν τροχό…

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Koenigsegg δημοσίευσε πρόσφατα ένα μικρού μήκους video με το αφεντικό της μικρής σουηδικής εταιρείας, Christian von Koenigsegg, να παρουσιάζει το πρωτότυπο Gemera που βρίσκεται πλέον στα τελευταία στάδια εξέλιξης του.

Προς το τέλος του video ο Koenigsegg εκκινεί το πανίσχυρο μοτέρ εσωτερικής καύσης, το οποίο και απελευθερώνει έναν μοναδικό ήχο που δύσκολα ξεχνάει κανείς όταν τον ακούσει. Ανυπομονούμε να φτάσει στο τέλος της η εξέλιξη του Gemera και για να ακούσουμε το μοτέρ να στροφάρει έως και το όριο των 8.500 σ.α.λ. καθώς προς το παρόν ο κόφτης έχει μπει μόλις στις 4.500 σ.α.λ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ