Αποκλειστικό: Διέρρευσαν οι προδιαγραφές της πανίσχυρης Toyota GR Corolla

Toyota GR Corolla

Η κορυφαία Toyota Corolla όλων των εποχών βρίσκεται προ των πυλών μετά και τη διαρροή της πρώτης φωτογραφίας εκείνης της έκδοσης που θα αγγίζει τους 300 ίππους.

Όταν ο Akio Toyoda δήλωνε ότι η Toyota πρόκειται να αλλάξει στρατηγική, δημιουργώντας προτάσεις οι οποίες θα απευθύνονταν στον πραγματικό οδηγό, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που αμφισβήτησαν την ικανότητα της ιαπωνικής φίρμας να ακολουθήσει μια νέα, πολύ διαφορετική ρότα.

Ακολούθησαν το Toyota GT 86, οι επιτυχίες της ιαπωνικής φίρμας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, όπως άλλωστε και το περίφημο GR Yaris, το οποίο δικαίως διεκδικεί τον τίτλο του κορυφαίου αυτοκινήτου πόλης των ημερών μας, συνδυάζοντας ένα σοφιστικέ σύστημα τετρακίνησης με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρου και απόδοσης 261 ίππων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Toyota, βέβαια, δεν έχει πει ακόμα την τελευταία της κουβέντα, κι αυτό γιατί οι Ιάπωνες είναι έτοιμοι να λανσάρουν την κορυφαία Corolla όλων των εποχών, ακολουθώντας την ίδια ακριβώς συνταγή με εκείνη του GR Yaris.

Μετά και τη διαρροή των πρώτων φωτογραφιών του αυτοκινήτου, σειρά έχουν οι τεχνικές προδιαγραφές του, οι οποίες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, επιβεβαιώνοντας την πρόθεση της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας να σπάσει τα στεγανά της κατηγορίας των μικρομεσαίων διαστάσεων hatchbacks.

H Toyota GR Corolla θα εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρου, απόδοση του οποίου θα αυξηθεί περαιτέρω, φτάνοντας έως και τους 300 ίππους. Μάλιστα, οι πρώτες πληροφορίες θέλουν το ιαπωνικό hatchback να διαθέτει δύο εκδόσεις ισχύος, με την πρώτη να μην ξεπερνά τους 272 ίππους και τα 370 Nm ροπής και τη δεύτερη και ισχυρότερη να φτάνει τους 300 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα ακόμα στοιχείο που πρόκειται να προέλθει από το ήδη γνωστό GR Yaris είναι το σύστημα τετρακίνησης, στο οποίο ο οδηγός θα διατηρήσει τη δυνατότητα παρέμβασης μεταβάλλοντας την κατανομή της ροπής μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα.

Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η παρουσία του μηχανικού κιβωτίου των έξι σχέσεων, καθώς οι Ιάπωνες δεν θα θελήσουν να ρισκάρουν τη χρήση μιας διπλοσύμπλεκτης μονάδας σε ένα ήδη σύνθετο σύστημα μετάδοσης.

Επομένως, το μόνο ερώτημα το οποίο μένει να απαντηθεί είναι το πότε η Toyota GR Corolla πρόκειται να αποκαλυφθεί και να λανσαριστεί σε Ευρώπη, Ιαπωνία και Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Όλα δείχνουν ότι η πρώτη εμφάνιση του καυτού ιαπωνικού hatchback πρόκειται να πραγματοποιηθεί μέσα στο 2022 και ότι άφιξή του στις εκθέσεις της ιαπωνικής φίρμας θα συμβεί πριν το τέλος της επόμενης χρονιάς.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ