Αποκάλυψη της νέας Porsche 718 Spyder RS -Η ισχυρότερη Boxster όλων των εποχών

Νέα Porsche 718 Spyder RS 2023

Τριάντα χρόνια μετά την παρουσίασή της ως concept η Porsche παρουσιάζει την ισχυρότερη Boxster στην ιστορία με τη νέα 718 Spyder RS.

Η Porsche αναφέρει πως με την 718 Spyder RS ο ατμοσφαιρικός κινητήρας της 911 GT3 «μεταμοσχεύεται» για πρώτη φορά στο ανοιχτό κεντρομήχανο μοντέλο της δίνοντας άλλη διάσταση στην συνολική του απόδοση.

Ο 6κύλινδρος boxer κινητήρας της νέας 718 Spyder R είναι ακριβώς ίδιος με αυτόν που φέρει η 718 Cayman GT4 RS coupe και αυτό σημαίνει ότι από τέσσερα λίτρα η απόδοση φτάνει στους 500 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. με την ροπή να κορυφώνεται στα 450 Nm.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κίνηση φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω 7τάχυτου PDK κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με τις επιδόσεις να ανάγουν την 718 Spyder RS σε supercar: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, 0-200 χλμ./ώρα σε μόλις 10,9 δεύτερα και τελική ταχύτητα που φτάνει στα 308 χλμ./ώρα.

Εκτός από 80 ίππους ισχυρότερη σε σχέση με την 718 Spyder, η έκδοση RS είναι και 40 κιλά ελαφρύτερη, τα 1.410 κιλά, ενώ ελαφρύτερη κατά πέντε κιλά είναι και σε σχέση με την κλειστή 718 Cayman GT4 RS coupe.

Το αεροδυναμικό πακέτο της Cayman GT4 RS έχει περάσει σχεδόν αυτούσιο στην ισχυρότερη έκδοση της Spyder με το ανθρακονημάτινο καπό να φέρει μια μεγάλη εισαγωγή στο κάτω μέρος του αεραγωγούς NACA που στέλνουν φρέσκο αέρα στο σύστημα πέδησης. Μεγάλες είναι και οι εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα με το σπόιλερ να είναι ελαφρώς πιο κοντό έναντι της Cayman με την πίσω αεροτομή τύπου «ducktail» να θυμίζει τις αντίστοιχες των παλιότερων 911 RS.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η οροφή είναι υφασμάτινη και μπορεί να αφαιρεθεί εντελώς από το γερμανικό σπορ αυτοκίνητο, ενώ αποτελείται από δύο τμήματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξεχωριστά. Συνολικά το βάρος της οροφής είναι μόλις 18,3 κιλά, 7,6 κιλά λιγότερα σε σχέση με την 718 Spyder και 16,5 κιλά σε σχέση με την 718 Boxster.

Στον στάνταρ εξοπλισμό της 718 Spyder RS ανήκει η ηλεκτρονική ελεγχόμενη ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM), η οποία έχει δεχθεί τις περιποιήσεις των μηχανικών της γερμανικής εταιρείας και φέρνει το αμάξωμα 30 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος σε σχέση με την Spyder χωρίς τα διακριτικά «RS».

Στον εξοπλισμό ανήκει επίσης και το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που συμπληρώνει το ηλεκτρονικό σύστημα Porsche Torque Vectoring (PTV), ενώ οι ζάντες είναι αλουμινένιες σφυρήλατες 20 ιντσών. Οι Γερμανοί έχουν αλλάξει επίσης τα ελατήρια με πιο μαλακά, διαφορετικό είναι και το set up των αμορτισέρ, ενώ δίνουν παράλληλα τη δυνατότητα για ρυθμίσεις στην ανάρτηση αναφορικά με το ύψος, την γωνία κάμπερ αλλά και τα χαρακτηριστικά των αντιστρεπτικών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα ανθρακονημάτινα bucket καθίσματα με τις ημι-δερμάτινες επενδύσεις και την επένδυση Race-Tex στο κέντρο τους, η οποία έχει και παρουσία στο τιμόνι και προσφέρει έξτρα κράημα στα χέρια του «ανήσυχου» οδηγού. Το δέρμα έχει παρουσία και σε άλλα μέρη της καμπίνας όπως το ταμπλό.

Από τον προαιρετικό εξοπλισμό της ισχυρότερης μέχρι σήμερα 718 Spyder ξεχωρίζει το πακέτο «Weissach», στο οποίο περιλαμβάνονται απολήξεις τιτανίου για την εξάτμισης και μπορεί να συνδυαστεί με τις έξτρα και ελαφρύτερες ζάντες μαγνησίου.

Η εμπορική διαθεσιμότητα της νέας Porsche 718 Spyder RS επί ευρωπαϊκού εδάφους αναμένεται να ξεκινήσει τον ερχόμενο Ιούνιο.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ