Αποκάλυψη για το πρώτο παντός εδάφους hypercar

Prodrive Hunter loeb hypercar

Το αγωνιστικό όχημα του Sebastien Loeb στο Ράλι Ντακάρ μετατρέπεται σε ένα καθημερινό hypercar με ακόμα πιο εκρηκτικές επιδόσεις και ασύγκριτες off-road δυνατότητες.

Ένα hypercar διαφορετικό από κάθε άλλο παρουσίασε η Prodrive, η βρετανική εταιρεία από το Όξφορντσάιρ, με πλούσια ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Με όπλο της τα μεγάλα αποθέματα τεχνογνωσίας στην κατασκευή αγωνιστικών ράλι, η Prodrive παρουσίασε το πρώτο υπερ-αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί απρόσκοπτα σε κάθε έδαφος, χαρίζοντας χαμόγελα σε όσους προτάσσουν την περιήγηση σε κακοτράχαλα εδάφη, δίχως να αδιαφορούν για τις επιδόσεις.

Prodrive Hunter loeb hypercar
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για το Prodrive Hunter, ένα περιπετειώδες όχημα το οποίο αποτελεί την έκδοση παραγωγής του αγωνιστικού BRX Hunter που έχει τεθεί στις υπηρεσίες του Sebastien Loeb, συμμετέχοντας στο Ντακάρ.

Σε αντίθεση, όμως, με τη αγωνιστική παραλλαγή του, το νέο τετράτροχο της Prodrive, προβάλλει σημαντικά πιο ικανό, επωφελούμενο από αύξηση της ισχύος του κατά 50%, αλλά και ενισχυμένες εκδρομικές δυνατότητες.

Prodrive Hunter loeb hypercar

Δεδομένου ότι δεν υπόκειται στους αυστηρούς αγωνιστικούς κανονισμούς, οι άνθρωποι της Prodrive υπέβαλαν σε αναβαθμίσεις τον twin-turbo V6 των 3,5 λίτρων, εκτοξεύοντας την ισχύ του στους 600 ίππους και τα 700 Nm ροπής. Ακόμα, η απελευθέρωση της ισχύος πραγματοποιείται με ομαλότερο τρόπο, καθιστώντας το all-terrain hypercar πιο εύκολο στην οδήγηση.

Μολονότι εξοπλίζεται με off-road ελαστικά 35” που είναι σχεδιασμένα για ιδανική πρόσφυση σε άμμο και ανώμαλα εδάφη, το Hunter μπορεί να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 4,0 δλ., και η τελική του φλερτάρει με το φράγμα των 300 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Prodrive Hunter loeb hypercar

«Λάβαμε την απόφαση να διατηρήσουμε το Hunter όσο το δυνατό πιο κοντά στο αυθεντικό μοντέλο. Διότι θέλαμε να δώσουμε στους ιδιοκτήτες την ευκαιρία να βιώσουν την εμπειρία του πως είναι να οδηγείς στην έρημο ένα όχημα του Loeb για το Ντακάρ, αλλά με όλες τις ανέσεις ενός αυτοκινήτου δρόμου που μπορεί να κινηθεί στην πόλη, αλλά και σε κάθε προορισμό», ανέφερε το αφεντικό της Prodrive, David Richards.

Στο πλαίσιο αυτό, το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων αντικαταστάθηκε από 6άρι κιβώτιο με paddles πίσω από το τιμόνι που παρέχουν ομαλή και ταχύτατη αλλαγή των σχέσεων.

Στο εσωτερικό διατηρείται η σπαρτιάτικη εικόνα, με τις ζώνες έξι σημείων, αλλά έχουν προστεθεί και κάποια κομφόρ, όπως ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, την ίδια ώρα που η κεντρική κονσόλα ενσωματώνει ορισμένους από τους διακόπτες που είναι απαραίτητοι στα συμβατικά αυτοκίνητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Prodrive Hunter loeb hypercar

Επεμβάσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση, με διπλά ψαλίδια και ένα ζεύγος ρυθμιζόμενων αμορτισέρ σε κάθε γωνία, με τη διαδρομή να αυξάνεται στα 400 χλστ., (από 355 στο αγωνιστικό όχημα), ενώ υπάρχουν διαφορικά, εξαπίστονες δαγκάνες και αεριζόμενα δισκόφρενα.

Τέλος, όλο το όχημα φέρει επεμβάσεις για την εξοικονόμηση βάρους, αλλά και την καλύτερη κατανομή του. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από συνθετικό υλικό με ίνες άνθρακα και ανακυκλωμένα υλικά που έχουν παραχθεί από την Prodrive Composites.

Prodrive Hunter loeb hypercar
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ