
Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε τη νέα εκδοχή του σπορ σεντάν μοντέλου της, που θα δούμε στους δρόμους από τις αρχές του 2026.
Η πρώτη εμφάνιση του IS στη γκάμα της Lexus ήταν πίσω στο 1999. Το πολυτελές παρακλάδι της Toyota το βάφτιζε ως ένα «compact FR sports sedan» και σε αυτή την πορεία, έφτασε τα 1.3 εκατομμύρια πωλήσεις, σε 40 χώρες.
Στη τελευταία εκδοχή του που αποκαλύφθηκε σήμερα, έρχεται σε δύο εκδόσεις: το IS 300h και το IS 350. Οι Ιάπωνες κάνουν λόγο για «…εξευγένιση στην απόδοση και τον σχεδιασμό», για «…εμπνευσμένη οδηγική εμπειρία που επιτρέπει διάλογο με το αυτοκίνητο» καθώς και έναν «…επιθετικό, σπορ σχεδιασμό».
BUY NOW

Η έκδοση “F SPORT” έχει όπως εύλογα υποπτεύεστε μία ακόμα πιο δυναμική εικόνα, με νέο πίσω σπόιλερ που βελτιώνει την αεροδυναμική, καθώς και νέες 19ιντσες ελαφριές ζάντες αλουμινίου.
Η παλέτα χρωμάτων του περιτυλίγματος επεκτάθηκε συνολικά σε οκτώ επιλογές, με την προσθήκη του Neutrino Gray, μιας νέας απόχρωσης που εκφράζει δυναμική αίσθηση κίνησης μέσα από μια γκρι βάση με μεταλλικές ανταύγειες.

Το εσωτερικό είναι σχεδιασμένο με έμφαση στη λειτουργικότητα, βασικό στοιχείο για το cockpit ενός compact FR sports sedan. Η κεντρική οθόνη έχει μεγαλώσει στις 12,3 ίντσες και ευθυγραμμισμένη με τη φυσική γραμμή όρασης του οδηγού. Η TFT LCD οθόνη μπροστά από τον οδηγό αυξήθηκε επίσης στις 12,3 ίντσες, προσφέροντας ευδιάκριτα γραφικά.
Για τον σχεδιασμό του εσωτερικού, εφαρμόστηκε το νέο υλικό διακόσμησης “Forged Bamboo” στην πάνω κονσόλα και στον διακόπτη εκκίνησης. Οι φυσικές ίνες μπαμπού δημιουργούν ένα ιδιαίτερο εφέ σκίασης “In-ei” που ενισχύει το σπορ αίσθημα της καμπίνας. Ένα νέο χρώμα εσωτερικού, το “Prominence”, εμπνευσμένο από την έντονη λάμψη των ηλιακών εκλάμψεων, τονίζει την ίδια αίσθηση.

Η Lexus δεν έκανε λόγο για αλλαγές στα κινητήρια σύνολα, ωστόσο τονίζει την δουλειά που έγινε στο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (EPS), που χρησιμοποιεί μεταβαλλόμενο λόγο γραναζιών για να μειώνει τη γωνία διεύθυνσης σε διασταυρώσεις και σε διαδοχικές στροφές, βελτιώνοντας έτσι την αίσθηση στο τιμόνι.
Επιπλέον, η υιοθέτηση συστήματος AVS τύπου linear-solenoid πετυχαίνει υψηλού επιπέδου ισορροπία μεταξύ σταθερότητας και μείωσης κραδασμών από το οδόστρωμα.

Επιπρόσθετα, έχει διευρυνθεί η φαρέτρα του Lexus Safety System +, με την εισαγωγή του Advanced Drive [Lexus Teammate Advanced Drive], ενός προηγμένου συστήματος υποβοήθησης οδηγού που υποστηρίζει την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο και κάνει τα μεγάλα ταξίδια πιο άνετα και ξεκούραστα.