Ελλάδα: Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο είχε 280.452 χιλιόμετρα αντί των 88.913 του κοντέρ -Πώς εντοπίστηκε

Σε μάστιγα εξελίσσονται τα γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα εισαγωγής, με το τελευταίο video που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο να αποκαλύπτει μια από τις πιο κραυγαλέες περιπτώσεις απάτης των τελευταίων μηνών.
Το γύρισμα των χιλιομέτρων παραμένει η πιο συχνή μορφή “κομπίνας” στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, με ένα στα δώδεκα οχήματα να είναι “πειραγμένο”. Σχεδόν καθημερινά έρχονται στην επιφάνεια νέα περιστατικά, ιδίως σε οχήματα που φτάνουν από το εξωτερικό, επιβεβαιώνοντας πόσο διαδεδομένη, αλλά και επικίνδυνη, έχει γίνει αυτή η πρακτική.

Επικίνδυνη, όχι μόνο λόγω της προφανούς παραπλάνησης ως προς την πραγματική αξία του οχήματος, αλλά και επειδή θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών. Ο νέος ιδιοκτήτης, βλέποντας χαμηλά χιλιόμετρα στον πίνακα οργάνων, δεν σκέφτεται καν να ελέγξει ζωτικά μηχανικά μέρη, όπως φρένα, ανάρτηση ή ιμάντες χρονισμού, τα οποία, αν γνώριζε την πραγματική χρήση του αυτοκινήτου, θα ήταν στην κορυφή της λίστας για αντικατάσταση.
BUY NOW
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση ενός εισαγόμενου μεταχειρισμένουπου καταγράφηκε σε video και έγινε viral μέσα σε λίγες ώρες, προκαλώντας σάλο στους χρήστες των social media και ανησυχία σε όσους αναζητούν ένα καλό μεταχειρισμένο.
Στο video φαίνεται καθαρά η ένδειξη των 88.913 χιλιομέτρων στον πίνακα οργάνων, ένα νούμερο που το καθιστά αρκετά ελκυστικό. Όμως όταν το συνεργείο συνέδεσε το διαγνωστικό στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου μέσω OBD, ήρθε στο φως η πικρή αλήθεια, αφού το αυτοκίνητο είχε διανύσει 280.452 χιλιόμετρα.
Περισσότερα από 190.000 χιλιόμετρα είχαν χαθεί μέχρι να φτάσει στην Ελλάδα. Φυσικά τα σχόλια κάτω από το video έχουν πάρει φωτιά, με αρκετούς να καταγγέλλουν εμπόρους και εισαγωγείς που, στο βωμό του κέρδους, δεν διστάζουν να “πειράξουν” τα πάντα.
Για να αποφύγουν τέτοιες κομπίνες, οι ειδικοί συμβουλεύουν τρία βασικά πράγματα. Πρώτον, να γίνεται πάντα έλεγχος σε ανεξάρτητο συνεργείο με συσκευή OBD. Δεύτερον, να ζητείται το βιβλίο σέρβις και οι παλαιότερες εκθέσεις ΚΤΕΟ, ώστε να συγκρίνονται τα χιλιόμετρα και τρίτον, να είναι εξαιρετικά επιφυλακτικοί με κάθε ευκαιρία που μοιάζει πολύ καλή για να είναι αληθινή. Γιατί, πολύ συχνά, απλώς δεν είναι.