Απαγόρευση κυκλοφορίας στη Γερμανία τα Σαββατοκύριακα -Τι προτείνει υπουργός

Autobahn

Την ακραία λύση της απαγόρευσης κυκλοφορίας ιδιωτικής χρήσης οχημάτων το Σάββατο και την Κυριακή έβαλε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων Γερμανός υπουργός ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι περιορισμού των εκλυόμενων ρύπων.

Ποικίλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η πρόταση του Γερμανού Υπουργού Μεταφορών, Volker Wissing, που θέλει τους ιδιοκτήτες των ιδιωτικής χρήσης οχημάτων να βιώνουν αυστηρές απαγορεύσεις ως προς την κυκλοφορία των αυτοκινήτων και των μοτοσυκλετών τα Σαββατοκύριακα.

Ο 54χρονος Γερμανός πρότεινε την απαγόρευση κυκλοφορίας τα Σαββατοκύριακα ώστε να επιτευχθούν οι φιλόδοξοι περιβαλλοντικοί στόχοι που έχουν τεθεί. Σύμφωνα με τον Υπουργό Μεταφορών της Γερμανίας, λοιπόν, αν δεν επέλθει συμφωνία πάνω στα μέτρα που θα πρέπει να ληφθούν ώστε να μειωθούν οι εκλυόμενοι ρύποι από τον κλάδο των μεταφορών, τότε δεν αποκλείεται να ληφθούν οδυνηρές αποφάσεις, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν ακόμα και σε απαγορεύσεις κυκλοφορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Autobahn

Όπως ήταν αναμενόμενο, η δήλωση του Γερμανού Υπουργού Μεταφορών προκάλεσε αντιδράσεις ακόμα και στο εσωτερικό της ομοσπονδιακής κυβέρνησης της Γερμανίας, με τους περισσότερους να διατυπώνουν την άποψη ότι δεν χρειάζεται να τεθεί σε εφαρμογή κάποια απαγόρευση κυκλοφορίας και πως προτάσεις σαν κι αυτή τρομάζουν χωρίς λόγο τους πολίτες.

Ένας από τους στόχους που θα πρέπει να επιτευχθούν έως και το 2030 είναι η κυκλοφορία 15 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων στους δρόμους της Γερμανίας, κάτι που με τα σημερινά δεδομένα φαντάζει ανέφικτο, με δεδομένη την κατάργηση των επιδοτήσεων και της σημαντικής επιβράδυνσης που ακολούθησε στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Autobahn
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων παραμένει και η επιβολή αυστηρότερων ορίων ταχύτητας, ακόμα και σε τμήματα των γερμανικών αυτοκινητοδρόμων στα οποία υφίστανται όρια.

Η επιβολή ορίων ταχύτητας στην Autobahn θα οδηγήσει στη σημαντική μείωση των εκλυόμενων ρύπων και της ηχορύπανσης, ωστόσο, σε μια χώρα που η βαριά βιομηχανία της περιλαμβάνει τους σημαντικότερους κατασκευαστές οχημάτων του πλανήτη, η εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου συναντά, όπως ήταν αναμενόμενο, ισχυρές αντιστάσεις.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ