Απαγόρευση κυκλοφορίας για 10 εκατομμύρια οχήματα την 1η Ιανουαρίου -Ποιος είναι ο λόγος

Ζώνες κυκλοφορίας Ισπανία

Αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα θα είναι οι ιδιοκτήτες 10 εκατομμυρίων αυτοκινήτων, καθώς από την 1η Ιανουαρίου, σε μια από τις μεγαλύτερες χώρες της Ευρώπης, πρόκειται να δημιουργηθούν ζώνες αποκλεισμού για τα συμβατικής τεχνολογίας αυτοκίνητα.

Η κλεψύδρα αδειάζει επικίνδυνα για τα συμβατικής τεχνολογίας αυτοκίνητα, καθώς από την 1η Ιανουαρίου τίθεται σε εφαρμογή το μέτρο της του αποκλεισμού τους από το κέντρο των μεγαλύτερων πόλεων της Ισπανίας.

Κάθε ισπανική πόλη, ο πληθυσμός της οποίας υπερβαίνει τους 50.000 κατοίκους, είναι υποχρεωμένη βάσει Νόμου να θέσει σε εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου τις περίφημες ζώνες μηδενικών ή χαμηλών ρύπων, στις οποίες θα έχουν πρόσβαση μόνον εκείνα τα αυτοκίνητα, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των οποίων δεν θα υπερβαίνουν ένα συγκεκριμένο όριο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ζώνες κυκλοφορίας

Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι την 1η Ιανουαρίου σχεδόν 10 εκατομμύρια οχήματα πρόκειται να αποκλειστούν από συγκεκριμένα τμήματα μεγαλουπόλεων, αναγκάζοντας τους ιδιοκτήτες τους να τα σταθμεύουν έξω από τα όρια αυτών των ζωνών.

Η περιφρούρηση αυτών των ζωνών θα γίνεται με τεχνικά μέσα, καθώς όλα τα μηδενικών ή χαμηλών ρύπων αυτοκίνητο θα πρέπει να φέρουν ειδική σήμανση, η οποία και θα τους εξασφαλίζει το πράσινο φως.

Ζώνες κυκλοφορίας
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα υπόλοιπα οχήματα, η ενεργειακή κλάση των οποίων θα είναι υποδεέστερη θα καταγράφονται από σύστημα καμερών και θα τιμωρούνται με πρόστιμο.

Η Ισπανία διαθέτει έναν από τους παλαιότερους στόλους αυτοκινήτων με τη μέση ηλικία των οχημάτων που κυκλοφορούν στη χώρα να ανέρχεται στα 13,49 έτη και παρά την αύξηση στις πωλήσεις των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων τα τελευταία χρόνια, η εφαρμογή του μέτρου αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις.

Ζώνες κυκλοφορίας

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να σημειώσουμε ότι δεν είναι μόνον η Ισπανία η οποία πρόκειται να δημιουργήσει ζώνες κίνησης οχημάτων με μηδενικούς ή χαμηλούς ρύπους, καθώς και άλλα ευρωπαϊκά κράτη μπαίνουν στη λογική των αντικινήτρων με σκοπό να ωθήσουν τους κατοίκους των μεγαλύτερων αστικών κέντρων στην αγορά ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών αυτοκινήτων.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ