Γιατί απαγορεύεται να αγγίξεις τα αγριόχορτα -Το άγνωστο κίνημα που προκαλεί αντιδράσεις

No Mow May 1

Ένα νέο κίνημα ακτιβιστών με την ονομασία «No Mow May» θεωρεί ότι δεν πρέπει να γίνεται αποψίλωση της χλωρίδας που βρίσκεται περιμετρικά των δρόμων, με τους οδηγούς να ισχυρίζονται το αντίθετο για λόγους επικινδυνότητας.

Το No Mow May, η εκστρατεία για την αποθάρρυνση της κοπής των χόρτων και την ανάπτυξη της ζωής των φυτών, έχει μετατραπεί σε «Now Mow May die» από τους οδηγούς και τους αναβάτες, μιας και ανησυχούν για τη μείωση της ορατότητας που προκαλείται από αύξηση των χόρτων, λουλουδιών και των φυτών στο όριο του δρόμου και τις διαχωριστικές νησίδες.

Την περασμένη εβδομάδα, ο Colin Dear που ζει κοντά στο High Wycombe, αποφάσισε να κουρέψει την χλωρίδα σε ένα τμήμα του δρόμου που είχε μεγάλα αγριόχορτα και προκαλούσαν ατυχήματα σε πολλά αυτοκίνητα, λόγω κακής ορατότητας των οδηγών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως μάλιστα ανέφερε και στα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης, «Τις τελευταίες εβδομάδες, παρατήρησα ότι τα αγριόχορτα στο όριο του δρόμου είχαν ψηλώσει πολύ. Υπήρξαν ορισμένα βαριά ατυχήματα στο παρελθόν, καθώς οι οδηγοί δεν έβλεπαν καλά το αντίθετο ρεύμα ή την χάραξη του δρόμου. Φέτος, τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα και έχει δει πολλές συγκρούσεις. Ήμουν πεπεισμένος ότι εάν δεν έκανα κάτι για αυτό το πρόβλημα, κάποιος θα σκοτωνόταν».

No Mow May 2

Εκπρόσωπος του τοπικού συμβουλίου είπε ότι αναγνωρίζει την ανάγκη να διατηρηθεί η καλή ορατότητα για τους οδηγούς και τους αναβάτες, αλλά η μείωση της συχνότητας κοπής των αγριόχορτων ωφέλησε τα ίδια και τους επικονιαστές, και τα χρήματα που εξοικονομήθηκαν διοχετεύθηκαν στην συντήρηση των δρόμων.

Ο Dear δεν είναι ο μόνος που εκφράζει τις ανησυχίες του για την κατάφυτη κατάσταση του ορίου των δρόμων. Για παράδειγμα, πολλοί αυτοκινητιστές που γράφουν στη σελίδα της κοινότητας Sidmouth στο Facebook έχουν εντοπίσει διασταυρώσεις και κυκλικούς κόμβους (πλατείες) όπου η ορατότητα έχει μειωθεί αρκετά, λόγω της απόφασης του συμβουλίου να μην κόψει τα αγριόχορτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένας άλλος κάτοικος της περιοχής ανέφερε ότι «Το τοπικό συμβούλιο μπορεί να κάνει περισσότερα πράγματα πάνω σε αυτό το θέμα για να αυξήσει την ασφάλεια στους δρόμους. Σίγουρα, η τάση είναι να διαφυλάσσεται ο βιότοπος των εντόμων, αλλά δεν θα πρέπει να συμβαίνει σε βάρος της ζωής των ανθρώπων».

Σε έρευνα που πραγματοποίησε πέρσι το RAC, διαπιστώθηκε ότι οι Βρετανοί οδηγοί είναι πιο δυσαρεστημένοι σε σχέση με άλλες χρονιές, όσον αφορά το επίπεδο συντήρησης των δρόμων και της χλωρίδας στο όριο τους, και κατηγορούν αυτή τη νέα οικολογική πρακτική για την μείωση της ασφάλειας στους δρόμους.

No Mow May 3

Το No Mow May δημιουργήθηκε από το PlantLife, μια διεθνή φιλανθρωπική οργάνωση για την προστασία της χλωρίδας, με σκοπό να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με τα οφέλη που έχει να αφήνουμε τα φυτά να ανθίσουν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, ο Mark Schofield, σύμβουλος επί του θέματος για την PlantLife, αναφέρει ότι η στρατηγική μη θερισμού της χλωρίδας δεν είναι αυτή που υποστηρίζει ο Οργανισμός. Επιπλέον, ο Schofield είπε «Θα πρέπει να σκεφτούμε το θέμα λογικά. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι όταν γίνεται αποψίλωση, τα υπολείμματα δεν πρέπει να μένουν στο συγκεκριμένο σημείο γιατί λειτουργούν σαν λίπασμα και ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της χλωρίδας. Εάν τα αφαιρούσαμε, το έδαφος θα γινόταν λιγότερο γόνιμο και τα αγριόχορτα θα ήθελαν πιο σπάνια κόψιμο».

Οι αυτοκινητιστές όμως δεν συμμερίζονται αυτή την λογική και αναφέρουν ότι εκτός από πρόβλημα ορατότητα, τίθεται και θέμα χώρου, μιας και η «ατημέλητη» χλωρίδα πολλές φορές εισβάλει στον δρόμο και μειώνει το πλάτος του, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ