Στον αέρα 5.000 εργαζόμενοι -Ποιος κολοσσός χρεοκόπησε

production plant

Σε δυσμενή κατάσταση έχει περιέλθει μεγάλη γερμανική εταιρεία, η οποία κατέθεσε αίτηση πτώχευσης.

Μαύρα σύννεφα έχουν απλωθεί πάνω από τη γερμανική εταιρεία Eissmann, έναν από τους παγκόσμιους ηγέτες στην κατασκευή εξαρτημάτων για την καμπίνα των αυτοκινήτων.

Η εταιρεία, με έδρα την οροσειρά Ιούρα, ιδρύθηκε το 1964 και προμηθεύει τις αυτοκινητοβιομηχανίες με εξαρτήματα όπως κεντρικές κονσόλες και εσωτερικά τμήματα θυρών έως και μοχλούς κιβωτίων ταχυτήτων.

Η Eissmann απασχολεί περίπου 5.000 ανθρώπους παγκοσμίως -εκ των οποίων 1.000 στη Γερμανία – οι οποίοι σύμφωνα με το ειδησεογραφικό Μέσο WirtschaftsWoche βρίσκονται σε αναμμένα κάρβουνα, μιας και η εταιρεία κατέθεσε αίτηση πτώχευσης.

Eissmann
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα γερμανικά μέσα αναφέρουν ότι ένας από τους λόγους που η Eissmann περιήλθε στην τρέχουσα δυσμενή οικονομική κατάσταση ήταν η απόφαση να εντάξει, το 2021, στο δυναμικό της την εταιρεία χύτευσης με έγχυση KTSN, αλλά και την CaR GmbH που ειδικεύεται σε ηλεκτρικά συστήματα. Η συγκεκριμένη απόφαση φαίνεται ότι ενίσχυσε τις πωλήσεις της Eissmann, αλλά μείωσε τα ρευστά περιουσιακά στοιχεία.

Επίσης, η διατάραξη των εφοδιαστικών αλυσίδων κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού και η κρίση στους ημιαγωγούς προκάλεσαν επίσης μεγάλα προβλήματα στην εταιρεία, μιας και η μειωμένη ζήτηση για αυτοκίνητα επέφερε και συρρίκνωση της ζήτησης για εξαρτήματα.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, τα μέτρα που είχε λάβει η Eissmann δεν μπόρεσαν να αντισταθμίσουν την ύφεση, το αυξημένο κόστος ενέργειας και υλικών, όπως και τα αξυημένα επιτόκια.

Στόχος της Eissmann είναι να ανασυνταχθεί, ώστε να καταφέρει να κρατηθεί στη ζωή και να συνεχίσει να αποτελεί έναν από τους κορυφαίους προμηθευτές εξαρτημάστων για αυτοκίνητα.

Υπενθυμίζεται ότι η Eissmann δεν είναι ο μοναδικός κατασκευαστής εξαρτημάτων για αυτοκίνητα που αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες. Σε δύσκολη κατάσταση έχει περιέλθει και η επίσης γερμανική ZF, το χρέος της οποίας έχει εκτοξευθεί στα 10,5 δισ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ