mercedes gla

Από σήμερα και με ανέπαφες πληρωμές στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

εισιτήριο για ΜΜΜ Αθήνας

Σε μια νέα ψηφιακή εποχή, για τις παρεχόμενες υπηρεσίες μετακίνησης προς το επιβατικό κοινό, «μπαίνουν» οι Συγκοινωνίες Αθηνών.

Το σύστημα των ανέπαφων πληρωμών με τραπεζική κάρτα και ψηφιακό πορτοφόλι μέσω των ενεργοποιημένων συσκευών (smartphone, smartwatch) είναι πλέον διαθέσιμο σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αρμοδιότητας ΟΑΣΑ (Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Μετρό, Τραμ).

Διαβάστε περισσότερα στο iefimerida.gr

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ