Ανατροπή: Οι Ιάπωνες σώζουν τη βενζίνη στην Ευρώπη

εκπομπές ρύπων

Η σωτηρία των βενζινοκινητήρων και τα 4 μέτωπα στα οποία η Ιαπωνία θα μπορούσε να πείσει την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όταν οι κινητήρες εσωτερικές καύσης ήταν προορισμένοι να πεθάνουν και η διακοπή των πωλήσεων αυτοκινήτων ντίζελ και βενζίνης το 2035 θα ήταν ανεπανόρθωτη ζημιά, η Ευρωπαϊκή Ένωση άφησε ανοιχτή μία αχτίδα ελπίδας στα ουδέτερα συνθετικά καύσιμα.

Ακόμη και αν είμαστε αισιόδοξοι, το μέλλον του αυτοκινήτου θα περάσει αναπόφευκτα από την ηλεκτροκίνηση - μπαταρία και κυψέλες καυσίμου -, αλλά ορισμένοι κατασκευαστές εξακολουθούν να στοιχηματίζουν και να επενδύουν για να κάνουν βιώσιμη μια λύση για τους βενζινοκινητήρες.

Η Ιαπωνία συνεχίζει να ενώνει τις δυνάμεις της για την έρευνα ουδέτερων εναλλακτικών καυσίμων. Η τελευταία κίνηση ήταν η ίδρυση μιας ένωσης για την έρευνα καυσίμων για αυτοκίνητα νέας γενιάς που παράγονται με χρήση βιομάζας. Αυτή ονομάζεται Ερευνητική Ένωση Καινοτομίας Βιομάζας για Καύσιμα Αυτοκινήτων Επόμενης Γενιάς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Japan Fuels 2

Η ένωση έχει συσταθεί με την ENEOS Corporation, τη μεγαλύτερη ιαπωνική εταιρεία πετρελαίου, και τους κατασκευαστές Daihatsu Motor Co. Ltd., Subaru Corporation, Suzuki Motor Corporation και Toyota Motor Corporation.

Τα ουδέτερα συνθετικά καύσιμα λύνουν εν μέρει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία. Η μεγάλη πρόκληση αυτών των καυσίμων είναι να φτάσουν σε μια παραγωγή με τεράστιους και επαρκείς όγκους ώστε να είναι μια ορθή εναλλακτική.

Το μεγάλο πλεονέκτημα των ουδέτερων συνθετικών καυσίμων έγκειται στο γεγονός ότι χρησιμοποιούνται τεχνολογίες στη διαδικασία παραγωγής για τη δέσμευση CO2 από την ατμόσφαιρα ή για την εξοικονόμηση εκπομπών CO2 ισοδύναμη με αυτή που θα εκπέμπεται όταν χρησιμοποιούμε αυτά τα καύσιμα για να μετακινήσουμε τα αυτοκίνητά μας.

Τα 4 μέτωπα της Ιαπωνίας και τα καύσιμα βιομάζας

Η ιαπωνική ένωση για την έρευνα βιομάζας στην ανάπτυξη καυσίμων έχει προτείνει 4 μέτωπα, 4 γραμμές έρευνας:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

1. Διερευνήστε αποτελεσματικότερα συστήματα παραγωγής βιοαιθανόλης. Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη χρήση βιομάζας που δεν ανταγωνίζεται την παραγωγή τροφίμων, καθώς μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την παγκόσμια ισορροπία τροφίμων, όντας ιδιαίτερα επιβλαβής στις αναπτυσσόμενες χώρες. Η ένωση σκοπεύει να σχεδιάσει, να εγκαταστήσει και να λειτουργήσει μονάδες παραγωγής βιοαιθανόλης και να μελετήσει λύσεις και διαδικασίες για τη βελτιστοποίηση της παραγωγής της.
2. Διερευνήστε τα υποπροϊόντα της παραγωγής βιοαιθανόλης. Στην παραγωγή αιθανόλης, μέσω της βιομάζας, παράγεται οξυγόνο και CO2. Αυτή η ένωση στοχεύει να διερευνήσει πώς να συλλάβει και να εκμεταλλευτεί αυτό το οξυγόνο και αυτό το CO2 για να το μετατρέψει και πάλι σε καύσιμο.
3. Διερευνήστε πιο αποτελεσματικές λειτουργίες σε όλο το σύστημα, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης καυσίμου. Στόχος είναι να διερευνηθούν λεπτομερώς όλα όσα αφορούν όχι μόνο την παραγωγή βιοαιθανόλης, αλλά και τη χρήση της σε αυτοκίνητα και άλλα οχήματα.
4. Διερευνήστε πιο αποτελεσματικές μεθόδους καλλιέργειας για να μεγιστοποιήσετε την απόδοσή τους και επομένως να είστε σε θέση να παράγετε περισσότερα καύσιμα.

Japan Fuels 3

Το σχέδιο της ιαπωνικής ένωσης δεν προσυπογράφει αποκλειστικά την παραγωγή συνθετικών καυσίμων, αν και προφανώς αυτός είναι ένας από τους κύριους στόχους της. Στη διαδικασία μετατροπής φυτικού υλικού σε βιοαιθανόλη, όπως είπαμε και προηγουμένως, θα εμπλέκονται και άλλες διαδικασίες, όπως η παραγωγή και η χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας - ηλιακής και αιολικής ενέργειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ