Tesla: Ανάκληση μαμούθ για 2 εκατομμύρια επικίνδυνα αυτοκίνητα

Tesla Model Y

Στην ανάκληση δύο εκατομμυρίων αυτοκινήτων προχωρά η Tesla μετά την απόφαση της αρμόδιας αρχής των Η.Π.Α. ότι η χρήση του συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά επικίνδυνη.

Περισσότερα από 2 εκατομμύρια οχήματα καλούνται να αναβαθμίσουν το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης γνωστό και ως Autopilot μετά την απόφαση του Εθνικού Οργανισμού για την Ασφάλεια στους Αυτοκινητοδρόμους των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Ειδικότερα, ο NHTSA αποφάνθηκε ότι στα Tesla το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης μπορεί να οδηγήσει στην πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων καθώς προσφέρει την αίσθηση της ασφάλειας στον οδηγό, χωρίς ωστόσο την κρίσιμη στιγμή να είναι ικανό να αποτρέψει μια σύγκρουση ή ακόμα και να αναλάβει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αναβάθμιση των σχεδόν δύο εκατομμυρίων οχημάτων θα γίνει μέσω του Διαδικτύου και σε πρώτη φάση τουλάχιστον οι ιδιοκτήτες δεν θα χρειαστούν να επισκεφθούν το επίσημο δίκτυο εμπόρων της γερμανικής φίρμας.

Οι αναβαθμίσεις λογισμικού που πρόκειται να δεχθούν τα σχεδόν 2 εκατομμύρια Tesla θα αυξήσουν τη συχνότητα των ελέγχων για τον αν ο οδηγός έχει στραμμένη την προσοχή του στον δρόμο, αποτρέποντας με αυτόν τον τρόπο ατυχήματα που οφείλονται στην άνευ όρων παράδοση των αρμοδιοτήτων του οδηγού σε μια επεξεργαστική μονάδα.

Η διαδικασία της αναβάθμισης θα ξεκινήσει άμεσα ώστε να αποτραπούν τα ατυχήματα που οφείλονται στην κακή χρήση του Autopilot. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Tesla καλείται να διαχειριστεί ένα τεραστίων διαστάσεων πρόγραμμα ανακλήσεων, ωστόσο, ποτέ ξανά δεν είχε φτάσει σε αυτά τα νούμερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τον NHTSA περισσότερα από 1.000 τροχαία ατυχήματα οφείλονται στη χρήση του Autopilot, εκ των οποίων κάποια θανατηφόρα.

Tesla Mode 3

Για την ώρα δεν έχει ξεκαθαριστεί αν το πρόγραμμα ανάκλησης θα επεκταθεί και στην ευρωπαϊκή αγορά ή θα αφορά με τα μοντέλα της Tesla που προορίζονταν για τις Hνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Με δεδομένο, πάντως, ότι το Autopilot της Tesla εντάσσεται στην Ευρώπη σε ένα πιο αυστηρό πλαίσιο με κάποιες από τις λειτουργίες του να παραμένουν «κλειδωμένες» είναι πολύ πιθανόν η ανάκληση να έχει τοπικό χαρακτήρα,

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ