Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας -Ποιοι ζητούν να φτάσει στα 150 χλμ./ώρα

όριο ταχύτητας

Και η Γαλλία έρχεται να προστεθεί σε εκείνες της χώρες όπου προωθείται η αναθεώρηση των ορίων ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους και ειδικότερα η αύξησή τους στα 150 χλμ./ώρα.

Μία ακόμα ευρωπαϊκή χώρα συντάσσεται σε εκείνες που ζητούν την αύξηση των ορίων ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους.

Αυτή τη φορά είναι η σειρά της Γαλλίας να ζητήσει την αναθεώρηση των ορίων και ειδικότερα εκείνων στους αυτοκινητοδρόμους, βάζοντας στο τραπέζι την ιδέα της αύξησης της μέγιστης επιτρεπόμενης ταχύτητας στα 150 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H μεγαλύτερη και η πλέον αναγνωρισμένη λέσχη αυτοκινήτωνστη Γαλλία ζητά την αύξηση των ορίων ταχύτητας στο εθνικό δίκτυο, παρά το γεγονός ότι την ίδια στιγμή η κυβέρνηση της χώρας εξετάζει τη μείωσή τους από τα 130 χλμ./ώρα στα 110 χλμ./ώρα.

Η εφαρμογή αυστηρότερων ορίων ταχύτητας ενδέχεται να οδηγήσει στη μείωση των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων ή ακόμα και στον περιορισμό των εκλυόμενων ρύπων, ωστόσο, στο επιχείρημα αυτό οι Γάλλοι απαντούν με το παράδειγμα της Γερμανίας.

Ειδικότερα στη Γερμανία, παρά το γεγονός ότι σε ένα μέρος του εθνικού δικτύου δεν υπάρχουν επί της ουσίας όρια ταχύτητα, τα τροχαία ατυχήματα είναι κατά 20% λιγότερα σε σχέση με εκείνα που σημειώνονται κάθε χρόνο στη Γαλλία.

Το γνωστό και ως κίνημα των 150 χλμ./ώρα έχει ξεκίνησε από την Τσεχία, όπου από την 1η Ιανουαρίου του 2024 θα ισχύει σε τμήματα του εθνικού δικτύου το συγκεκριμένο όριο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το παράδειγμα της Τσεχίας φιλοδοξεί να ακολουθήσει και η Ιταλία, ενώ η Γαλλία είναι η τρίτη ευρωπαϊκή χώρα που ανοίγει τον διάλογο για μια ενδεχόμενη αύξηση των ορίων ταχύτητας.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η προσπάθεια επιβολής ορίων ταχύτητας στη γερμανική Autobahn έχει πέσει αρκετές φορές στο κενό, με τα βαριά χαρτιά της γερμανικής οικονομίας (βλέπε αυτοκινητοβιομηχανίες) να αντιδρούν σε ένα ενδεχόμενο και τις οικολογικές οργάνωσης να υπογραμμίζουν τα περιβαλλοντικά -και όχι μόνο- οφέλη τα οποία θα προκύψουν αν οι Γερμανοί σηκώσουν το πόδι τους από το γκάζι και εναρμονιστούν με το ευρωπαϊκό παράδειγμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στις περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκές Ένωσης το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους είναι τα 130 χλμ./ώρα ωστόσο υπάρχουν και περιπτώσεις, όπως αυτό της Σουηδίας, όπου η μέγιστη επιτρεπτή ταχύτητα κίνησης είναι τα 110 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ