Αλλάζουν όλα στην Ιερά Οδό -Πώς θα μεταμορφωθεί ο αρχαιότερος δρόμος της Ελλάδας

Ιερά Οδός

Νέα όψη θα έχει η Ιερά Οδός, ο αρχαιότερος δρόμος της Ελλάδας, μόλις ολοκληρωθούν τα έργα οδοποιίας στο πλαίσιο της Διπλής Ανάπλασης.

Εκτεταμένες εργασίες θα γίνουν στην Ιερα Οδό, χαρίζοντάς της τελείως διαφορετικό πρόσωπο, στο πλαίσιο των έργων οιδοποιίας και κατασκευής δικτύων ομβρίων, στην περιοχή του Ελαιώνα.

Τα έργα, που εντάσσονται κάτω από την ομπρέλα της Διπλής Ανάπλασης, παίρνουν την άγουσα της υλοποίησης, καθώς η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Αθηναίων ενέκρινε την εκκίνηση της διαγωνιστικής διαδικασίας.

Η Ιερά Οδός μεταμορφώνεται

Θα υπάρξει ανακατασκευή της Ιεράς Οδού συνολικά εντός των ορίων του Δήμου Αθηναίων, από Αγ. Άννης έως Παναγή Τσαλδάρη. Θα έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και πρόσθετη λωρίδα αριστερής στροφής όπου αυτή επιτρέπεται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ιερά οδός

Προβλέπεται η δεξιά λωρίδα του κάθε κλάδου να έχει καθαρό πλάτος κυκλοφορίας 3,25 μ. με αποκλειστική χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς και ποδηλάτων(λεωφορειόδρομος - ποδηλατόδρομος). Τέλος προβλέπεται φύτευση της κεντρικής νησίδας με δέντρα (ελιές και κυπαρίσσια) και θάμνους, όπου αυτό το επιτρέπει το πλάτος της.

ΟΔΟΣ ΠΡΟΣ ΠΡΟΦ. ΔΑΝΙΗΛ (από Λ. Αθηνών – Αγ. Πολυκάρπου)

Πρόκειται για νέα διάνοιξη της οδού με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συνολικού πλάτους 6,50 m (2x 3,25).Στο τμήμα της από την οδό Ανώνυμο 9 έως την Ιερά Οδό προβλέπεται η ύπαρξη κεντρικής νησίδας. Προβλέπονται παρτέρια 1.00x1.00 στα πεζοδρόμια για το τμήμα από την Λ. Αθηνών έως την οδό Ανώνυμο 9, τα οποία θα φυτευτούν με δέντρα (Ροβίνιες).

διπλή ανάπλαση βοτανικός
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΟΔΟΣ ΠΡΟΣ ΠΡΟΦ. ΔΑΝΙΗΛ (από Αγ. Πολυκάρπου έως Αγ. Άννης διαμέσου της οδού Ανώνυμος 45)

Πρόκειται για τον βασικό άξονα εξυπηρέτησης των εγκαταστάσεων του γηπέδου ποδοσφαίρου καθώς και των εγκαταστάσεων του Ερασιτέχνη ΠΑΟ. Πρόκειται για νέα διάνοιξη της οδού με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συνολικού πλάτους 6,50 μ. ( 2x 3,25) και με κεντρική νησίδα για να εξυπηρετούνται οι αριστερές στροφές. Το πλάτος της οδού διατηρείται μέχρι και την πρόσβαση στις εγκαταστάσεις του γηπέδου ποδοσφαίρου.

ΟΔΟΣ ΑΓ. ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΥ

Πρόκειται για επέκταση της 4-ιχνης διατομής της οδού Αγ. Πολυκάρπου ανατολικά από τον προβλεπόμενο ισόπεδο σηματοδοτούμενο κόμβο με την Λ. Προφ. Δανιήλ μέχρι τη διασταύρωση με την οδό Δημαράκη, δηλαδή σε ολόκληρο το μέτωπο του ενιαίου ΟΤ 45-46-50 και Ο.Τ. 51α. Προβλέπεται κεντρική νησίδα για την εξυπηρέτηση των αριστερών στροφών.

ΟΔΟΣ ΧΑΡΤΕΡΓΑΤΩΝ

Η οδός προβλέπεται να έχει μία λωρίδα πλάτους 3,25 μ. ανά κατεύθυνση και πεζοδρόμια πλάτους 1,50 m έκαστο.

ΟΔΟΣ ΕΥΚΑΛΥΠΤΩΝ

Συγκεκριμένα η οδός προβλέπεται να έχει μία λωρίδα πλάτους 3,50 μ. και πεζοδρόμια ελάχιστου πλάτους 1,50 μ. έκαστο.

ΟΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ 7_1

Συγκεκριμένα η οδός προβλέπεται να έχει μία λωρίδα πλάτους 3,50 μ., ενώ προβλέπεται σε τμήμα της παράλληλη στάθμευση αυτοκινήτων.

ΟΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ 7_2

Συγκεκριμένα η οδός προβλέπεται να έχει μία λωρίδα πλάτους 3,50 μ., ενώ προβλέπεται σε τμήμα της παράλληλη στάθμευση αυτοκινήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΟΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ 6

Πρόκειται για διάνοιξη της οδού από την Λεωφ. Αθηνών έως την Ανώνυμο 7. Η οδόςπροβλέπεται να έχει μία λωρίδα πλάτους 3,25 μ. ανά κατεύθυνση και σε τμήμα της η ύπαρξη παράλληλης στάθμευση αυτοκινήτων.

ΟΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ 41

Πρόκειται για διάνοιξη της οδού από την Ανώνυμο 48 έως την Αγ. Πολυκάρπου στην οποία καταλήγει διαμέσου τμήματος της υφιστάμενης οδού Δημαράκη το οποίο και βελτιώνεται. Η οδός προβλέπεται να έχει μία λωρίδα πλάτους 3,25 μ. ανά κατεύθυνση και σε τμήμα της η ύπαρξη παράλληλης στάθμευση αυτοκινήτων.

ΟΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ 9_1

Πρόκειται για διάνοιξη από την Ανώνυμο 20 έως την Προφ. Δανιήλ.

ΟΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ 9_2

Πρόκειται για διάνοιξη από την Προφ. Δανιήλ έως την είσοδο των εγκαταστάσεων του Ναυτικού Οχυρού,σε προέκταση της Ανωνύμου 9_1. Η οδός προβλέπεται να έχει μία λωρίδα πλάτους 4,00 μ. και πεζοδρόμια ελάχιστου πλάτους 1,50 μ. έκαστο.

Ο σχεδιασμός των οδών έγινε στο εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο της περιοχής και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά τους καθορίστηκαν από μελέτες κυκλοφοριακών επιπτώσεων. Στις οδούς προβλέπεται νέο δίκτυο οδοφωτισμού.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ