Τέλος στο μποτιλιάρισμα σε Κηφισό και Αττική Οδό -Τι αλλάζει στους δύο κεντρικούς άξονες της Αθήνας

αττική οδός κόμβος μεταμόρφωσης

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αποκάλυψε που θα δημιουργηθεί νέος κόμβος εξόδου για την Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας.

Λύση στο κυκλοφοριακό χάος που προκαλείται στις εξόδους της Αττικής Οδού προς την Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας ετοιμάζει να δώσει άμεσα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με την εταιρεία Παραχώρησης που έχει αναλάβει τον αυτοκινητόδρομο.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρίστος Δήμας μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι αποκάλυψε μεταξύ άλλων ότι: «Αρχικά να πω ότι θα γίνει μια παρέμβαση στο ύψος της Μεταμόρφωσης, δηλαδή εκεί που συνδέεται η Αττική Οδός με την Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πιο συγκεκριμένα όσοι έρχονται από την Ελευσίνα με κατεύθυνση προς την Λαμία και όσοι έρχονται από το Μαρκόπουλο με κατεύθυνση προς τη Λαμία μέσω της Αττικής Οδού συναντιώνται οι δρόμοι τους για να βγουν και οι δύο στην ΠΑΘΕ.

Αυτό που ουσιαστικά θα κάνουμε μία μικρή αλλά σημαντική παρέμβαση και θα διαχωρίσουμε τις εξόδους στο ύψος της Μεταμόρφωσης η οποία θα έχει ολοκληρωθεί εντός του 2026.

Στην πραγματικότητα αυτό που θα γίνει είναι ότι όσοι έρχονται από Ελευσίνα θα βγαίνουνε στην Εθνική Οδό λίγο νωρίτερα και όσοι έρχονται από το Μαρκόπουλο για ΠΑΘΕ θα βγαίνει σε αυτή λίγο πιο μετά. Είναι μία μικρή αλλά σημαντική διορθωτική παρέμβαση η οποία θα μπορούσε να είχε γίνει και αρκετά νωρίτερα. Με την παρέμβαση που προωθούμε θα γίνεται καλύτερη διαχείριση της κυκλοφορίας στο συγκεκριμένο σημείο, επιτρέποντας την ανεξάρτητη κίνηση των δύο κλάδων στην έξοδο από την Αττική Οδό προς της Εθνική. Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε συνεργασία με τον παραχωρησιούχο, εφαρμόζει άμεσες λύσεις που βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών και μάλιστα, με τρόπο που να απαιτείται ο λιγότερος δυνατός χρόνος και το χαμηλότερο δυνατό κόστος στα στάδιο της κατασκευής »

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η παρέμβαση αφορά την είσοδο στον Αυτοκινητόδρομο Αθηνών - Θεσσαλονίκης (κατεύθυνση προς Λαμία) και προβλέπει:

-Την αποφυγή συνένωσης των δύο κλάδων εισόδου (Αεροδρόμιο – Λαμία και Ελευσίνα – Λαμία) με ανεξάρτητη είσοδο στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης, ώστε να αποφεύγεται ο «στραγγαλισμός» των δύο κλάδων και η κυκλοφοριακή συμφόρηση.

-Τον υπερδιπλασιασμό της κυκλοφοριακής ικανότητας, που εκτιμάται ότι θα οδηγήσει σε τουλάχιστον 50% μείωση των καθυστερήσεων στις ώρες αιχμής.

Η προτεινόμενη λύση χαρακτηρίζεται μεταξύ άλλων από:

-Διατήρηση των υφιστάμενων ορίων απαλλοτρίωσης.

-Μικρή, σχετικά, όχληση κατά τη διάρκεια της κατασκευής.

-Χαμηλό κατασκευαστικό κόστος.

-Έως και διπλασιασμό της κυκλοφοριακής ικανότητας των κλάδων.

Για την υλοποίησή της παρέμβασης απαιτείται η εκπόνηση των απαραίτητων μελετών από τον παραχωρησιούχο.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σχετικά με την έλλειψη πινακίδων κυκλοφορίας οχημάτων με αποτέλεσμα την καθυστέρηση στις παραδόσεις των αυτοκινήτων επισήμανε ότι: «Είναι ένα θέμα το οποίο το κοιτάμε αλλά δεν είμαστε η μοναδική χώρα στην οποία καταγράφεται η έλλειψη πινακίδων κυκλοφορίας καθώς έχει διαπιστωθεί και σε άλλα κράτη μέλη. Επίσης μην ξεχνάμε ότι οι πινακίδες κυκλοφορίας εισάγονται

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά στις λακκούβες στο οδόστρωμα των οδικών αξόνων ο κ. Δήμας τόνισε ότι: «Οι λακκούβες δεν αποτελούν αρμοδιότητα του ΥΠΥΜΕ αλλά κάποιοι ανήκουν στην Περιφέρεια, κάποιοι άλλοι στους Δήμους και κάποιοι άλλοι σε Παραχωρησιούχους. Πάντως η συντήρηση όλων των οδικών αξόνων της χώρας είναι προτεραιότητα της κυβέρνησης και σύντομα θα ακούτε πιο συχνά για έργα συντήρησης σε όλη την Ελλάδα.»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου αναφέρθηκε επίσης ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τονίζοντας ότι: «Είχαμε πει ότι στις 31 Ιουλίου θα δοθούν στην κυκλοφορία τα 65 χλμ. του οδικού άξονα από τα συνολικά 75 χλμ. και πράγματι ο αυτοκινητόδρομος δόθηκε στην κυκλοφορία χωρίς καμία καθυστέρηση. Τώρα μας απομένουν 10 χιλιόμετρα από τα Καμίνια προς την Πάτρα τα οποία αναμένεται να παραδοθούν στις 30 Νοεμβρίου 2025

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ