Αλλάζουν όλα στα βαγόνια του Μετρό -Τέλος τα καθίσματα, μόνο όρθιοι

Μετρό

Ένα ριζοσπαστικό μέτρο υιοθετεί η Σεούλ προκειμένου να μετριάσει την ασφυξία που επικρατεί μέσα στα βαγόνια του Μετρό.

Λύσεις προκειμένου να δώσουν τέλος στο αδιαχώρητο που επικρατεί κατά τις ώρες αιχμής στους συρμούς του Μετρό αναζητούν πολλές πόλεις ανά τον κόσμο.

Ανάμεσα τους και η πρωτεύουσα της Νότιας Κορέας, Σεούλ, η οποία αποφάσισε να αυξήξει τον ωφέλιμο χώρο για τους επιβάτες, μέσω της πλήρους αφαίρεσης των καθισμάτων από συγκεκριμένα βαγόνια.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, στα βαγόνια του Μετρό της Σεούλ επικρατεί πραγματικά το αδιαχώρητο, με αποτέλεσμα πολύ ντόπιοι να τα χαρακτηρίζουν ως τα «τρένα της κόλασης». Ενδεικτικά αναφέρεται ότι πρόκειται για ένα από τα πιο πολυσύχναστα μετρό στον κόσμο, το οποίο καθημερινά μεταφέρει 4,3 εκατ. επιβάτες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
καθίσματα μετρο σεούλ

Ειδικότερα, την 1η Νοεμβρίου το Μετρό της Σεούλ ανακοίνωσε ότι από τον Ιανουάριο του 2024 θα αφαιρέσει τις θέσεις για καθήμενους σε δύο συρμούς των Γραμμών 4 και 7, κατά τις ώρες αιχμής, ώστε να εξοικονομήσει 12,6 τ.μ. χώρου.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία, η Γραμμή 4 έχει ποσοστό πληρότητας 193,4% και η Γραμμή 7 164,2%, με τον φορέα εκμετάλλευσης να εκτιμά ότι με την αφαίρεση των καθισμάτων θα μειώσει τους αριθμούς σε 153,4% και 130,1% αντίστοιχα.

Η στοίβαξη των επιβατών στα βαγόνια αποτελεί έναν από βασικούς λόγους πρόκλησης ατυχημάτων στο Μετρό της νοτιοκορεατικής πρωτεύουσας, με τα δυσάρεστα περιστατικά να έχουν αυξηθεί το τελευταίο διάστημα.

Η Σεούλ δεν είναι η πρώτη πόλη που υιοθετεί το εν λόγω μέτρο, μιας και το 2017 είχε προηγηθεί η πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης, Μπανγκόκ, που αφαίρεσε θέσεις σε ορισμένα βαγόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σεούλ επιβάτες Μετρό

Το Υπουργείο Εσωτερικών και Ασφάλειας της Νότιας Κορέας ανακοίνωσε στις 2 Νοεμβρίου ότι η κυβέρνηση ολοκλήρωσε, επίσης, την εξέλιξη ενός συστήματος τεχνητής νοημοσύνης για την πρόβλεψη του συνωστισμού στις αποβάθρες των σταθμών, με την εφαρμογή του να ξεκινά εντός του τρέχοντος μήνα, σε πιλοτικό στάθια.

Το σύστημα εκτελεί υπολογισμούς, λαμβάνοντας υπόψη -μεταξύ άλλων- πόσα άτομα στέκονται στις αποβάθρες και επιβιβάζονται και αποβιβάζονται στις πύλες, και σε περίπτωση απροσδόκητης αύξησης θα σηματοδοτεί τη λήψη ενεργειών για την αποσυμφόρηση.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ