Το Toyota Hilux γίνεται 55 ετών – Η ιστορία του «αγροτικού» που αγάπησαν οι Έλληνες

Toyota Hilux

Το ιαπωνικό pick up αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στην ιστορία της κατηγορίας και ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα στη χώρα μας.

Το Toyota Hilux κουβαλάει στην πλάτη του μεγάλη κληρονομιά και στις 21 Μαρτίου έκλεισε τα 55 του χρόνια. Από το 1968 μέχρι και σήμερα, έχουν παρουσιαστεί οκτώ γενιές του εμβληματικού pick up που ανάλογα με την εποχή, διέθετε τις αντίστοιχες εκδόσεις και εξοπλιστικά συστήματα. Μάλιστα, στην τελευταία όγδοη γενιά του, προσφέρεται και σε σπορτίφ έκδοση με τον λογότυπο της Gazoo Racing.

Toyota Hilux 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ιαπωνικό pick πωλείται σε περισσότερες από 180 χώρες και η πρώτη του γενιά εξελίχθηκε και παράχθηκε εξ ολοκλήρου στην Ιαπωνία. Η πρώτη γενιά εφοδιαζόταν με κινητήρες μικρού κυβισμού για τις αγορές της Ευρώπης, με χωρητικότητα 1,5 και 1,6 λίτρων.

Η δεύτερη γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε το 1972 και όπως είναι φυσιολογικό, μεγάλωσε σε διαστάσεις και προσφερόταν με δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου ή αυτόματου σασμάν, ενώ απέκτησε και σύστημα υποβοήθησης της πέδησης.

Toyota Hilux 3

Έξι χρόνια αργότερα, το 1978, έκανε το ντεμπούτο της η τρίτη γενιά που εμπλούτισε και τον χαρακτήρα του μοντέλου με νέες εκδόσεις για επαγγελματίες και ιδιώτες που έχουν πολύ δραστήριο lifestyle. Ακολούθησε η τέταρτη γενιά το 1983 που έδωσε και την επιλογή στο αγοραστικό κοινό να επιλέξει μεταξύ μονής ή επιμηκυμένης καμπίνας, καθώς και τοποθέτησης ανάρτησης που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πέμπτη γενιά έκανε την εμφάνισή της το 1988 και αποτέλεσε σταθμό στην ιστορία του μοντέλου καθώς αφορούσε την παγκόσμια αγορά. Επιπλέον, προσφερόταν με διάφορους τύπους αμαξώματος και μετάδοσης, διευρύνοντας πολύ τις επιλογές του αγοραστικού κοινού.

Toyota Hilux 5

Το 1997 παρουσιάστηκε η έκτη γενιά Hilux που έφερε στο μοντέλο και την δυνατότητα διπλοκάμπινου εσωτερικού. Το τελευταίο βόλευε τέσσερις ενήλικους σε μία καμπίνα καλής ποιότητας.

Η νέα αντίληψη για την κατηγορία, έφερε αλλαγές στην έβδομη γενιά του 2004. Η σχεδίαση έγινε πιο SUV και η αύξηση των διαστάσεων έφερε μια πιο ευρύχωρη καμπίνα και μεγαλύτερες δυνατότητες φόρτωσης. Στην Ευρώπη έγινε σημείο αναφοράς χάρη στους πετρελαιοκινητήρες των 2,5 και 3,0 λίτρων.

Toyota Hilux 7
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τελευταία γενιά του Toyota Hilux λανσαρίστηκε το 2015 και αποτελεί την πιο προσεγμένη ποιοτικά και ολοκληρωμένη στην ιστορία του. Φέρει σύγχρονες τεχνολογίες, ισχυρό τουρμποντίζελ 204 ίππων και φυσικά την σπορ έκδοση GR Sport.

Στο μέλλον, η ένατη γενιά θα εξηλεκτριστεί με υβριδικά συστήματα κίνησης, ενώ δεν αποκλείεται να την δούμε και με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με μπαταρία ή κυψέλες υδρογόνου.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ