208

Πόσο γρήγορα αδειάζει το ντεπόζιτο των 100 λίτρων της Bugatti Veyron -Η απάντηση προκαλεί σοκ

Bugatti Veyron 4

Η Bugatti Veyron αποτελεί ένα από τα πιο εντυπωσιακά υπεραυτοκίνητα όλων των εποχών, ωστόσο το ντεπόζιτο των 100 λίτρων που διαθέτει μπορεί να αδειάσει σε χρόνο-ρεκόρ.

Η Bugatti Veyron είναι ένα διθέσιο supercar που κατασκευαζόταν από τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία από το 2005 έως το 2015, ενώ από τη γραμμή παραγωγή βγήκαν μόλις 450 αντίτυπα.

Κατά τα πρώτα δύο έτη της εμπορικής της πορείας, η Veyron έφερε τον άτυπο τίτλο του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής, καθώς το 2015 η τελική της ταχύτητα μετρήθηκε επίσημα στα 408 χλμ./ώρα. Παρότι αντικαταστάθηκε από τη Chiron στη γραμμή παραγωγής της Bugatti, η Veyron παραμένει ένα αυτοκίνητο-ορόσημο στον κόσμο των υπεραυτοκινήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Bugatti Veyron 3

Κάτω από το καπό της φιλοξενούνταν ένας κινητήρας W16 8,0 λίτρων με τέσσερα turbo. Με την ισχύ των 1.001 ίππων, ξεπέρασε για πρώτη φορά στην ιστορία της αυτοκίνησης το φράγμα των 1.000 ίππων σε μοντέλο παραγωγής.

Ένα από τα πολλά ερωτήματα που απασχολούσε ανέκαθεν τους λάτρεις των υπεραυτοκινήτων είναι πόσο γρήγορα αδειάζει το ντεπόζιτό τους. Στην περίπτωση της Veyron, η απάντηση είναι σε μόλις 12 λεπτά, εφόσον το αυτοκίνητο διατηρεί την τελική του ταχύτητα καθ’ όλη τη διάρκεια.

Bugatti Veyron 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εντυπωσιακός δεν είναι μόνο ο ρυθμός με τον οποίο θα άδειαζε το ντεπόζιτο των 100 λίτρων της Veyron, αλλά και το γεγονός ότι αν κάποιος οδηγούσε με την τελική ταχύτητα των 408 χλμ./ώρα επί 12 λεπτά, θα διάνυε περίπου 80 χιλιόμετρα.

Τα πρώτα πέντε από τα τριάντα αντίτυπα της Veyron δεν έφεραν κόφτη και ονομάζονται Veyron Super Sport World Record Edition. Η μέγιστη ταχύτητα της έκδοσης χωρίς κόφτη είχε μετρηθεί στα 431 χλμ./ώρα, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 2,3 δευτερόλεπτα.

Bugatti Veyron 1

Η συγκεκριμένη έκδοση ξεχωρίζει εύκολα, καθώς διέθετε τη χαρακτηριστική διχρωμία μαύρο-πορτοκαλί, ενώ η τιμή του καθενός από τα τριάντα αντίτυπα άγγιξε τα 1,95 εκ. ευρώ. Όλα είχαν ήδη προπωληθεί πριν από την κατασκευή τους.

Μπορεί η κατανάλωση ολόκληρου του ρεζερβουάρ των 100 λίτρων σε 12 λεπτά με τελική ταχύτητα να είναι υποθετικό σενάριο, αφού δεν προέρχεται από κάποια επίσημη μέτρηση, ωστόσο παραμένει εντυπωσιακό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ