
Στο κυνήγι της χαμηλής κατανάλωσης και κατ’ επέκταση της μείωσης των εξόδων που απαιτούν οι μετακινήσεις μας, οι παρακάτω προτάσεις μοντέλων με diesel κινητήρα μπορούν να προστατέψουν πολύ αποτελεσματικά τον προϋπολογισμό μας.
Τα μοντέλα που εξακολουθούν να προσφέρονται με την επιλογή diesel κινητήρα ολοένα και λιγοστεύουν στην ευρωπαϊκή -και κατ’ επέκταση στην ελληνική- αγορά, ωστόσο υπάρχουν ακόμη αξιόλογες προτάσεις που προσφέρουν πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ειδικά σε συνθήκες ταξιδιού.
Την ώρα που η πολυπόθητη αποκλιμάκωση των τιμών των καυσίμων συνεχίζει να μην φαίνεται στον ορίζοντα, οι παρακάτω προτάσεις τυχαίνει να ικανοποιούν ένα μεγάλο εύρος αγοραστικών αναγκών.
BUY NOW
Είτε λοιπόν κάποιος αναζητεί μικρό αυτοκίνητο πόλης που προσφέρει ευελιξία στις αστικές μετακινήσεις, είτε οικογενειακό μοντέλο που προσφέρει μεγαλύτερους χώρους, είτε αναζητεί ένα αυτοκίνητο που χαρίζει οδηγικές συγκινήσεις, θα βρει σίγουρα ενδιαφέρουσα μία από τις παρακάτω προτάσεις.
Όλα τα παραπάνω προτερήματα συνδυάζονται φυσικά με χαμηλή κατανάλωση, που είναι και το ζητούμενο στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Το Clio εφοδιάζεται με τον 4κύλινδρο 1,5 λίτρων Blue dCi κινητήρα της Renault, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους και 260 Nm ροπής, συνδυαζόμενος με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Ο κινητήρας αυτός προσφέρει ανταγωνιστικές επιδόσεις με 11,4” επιτάχυνσης (0-100 χλμ./ώρα) και 174 χλμ./ώρα τελικής, ενώ εξασφαλίζει και κορυφαία κατανάλωση, η οποία σε μεικτές συνθήκες στο πρότυπο WLTP είναι μόλις 4,2 λτ./100 χλμ.

Ο πετρελαιοκινητήρας του C5 Aircross είναι ο 1.5 BlueHDi με την τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας που αποδίδει 131 ίππους και 300 Nm. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύμφωνα με τον κατασκευαστή για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα απαιτεί 10,6 δλ. και η τελική του ταχύτητα ακουμπά τα 189 χλμ.
Από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών C02, το αυτόματο πετρελαιοκίνητο C5 Aircross απαιτεί για κάθε 100 χλμ. διαδρομής 5,5 λίτρα ντίζελ και εκπέμπει 144 γρ./χλμ. Σε συνδυασμό μάλιστα και με το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 53 λίτρων, η αυτονομία που προσφέρει ακουμπά τα 1.000 χλμ. (964 χλμ.). Δείτε εδώ την προνομιακή τιμή του μοντέλου που ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.

Η τσεχική εταιρεία συνεχίζει να προσφέρει την diesel έκδοση της Octavia και στην τέταρτη γενιά του μοντέλου, κατορθώνοντας μάλιστα να επιτύχει μία πολύ χαμηλή κατανάλωση, η οποία αγγίζει τα 4,3 λτ./100 χλμ. Κάτω από το καπό της μπερλίνας έχει τοποθετηθεί ο 2λιτρος TDI κινητήρας που αποδίδει 116 ίππους και 300 Nm, ο οποίος συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Η BMW 120d είναι το πιο προσιτό μοντέλο των Βαυαρών που προσφέρεται με κινητήρα diesel. Η εταιρεία ανακοινώνει κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. για τον κινητήρα πετρελαίου του μοντέλου, ο οποίος υποβοηθάται από ηλεκτρομοτέρ 20 ίππων, με το κινητήριο σύνολο να αποδίδει συνολικά 163 ίππους και 400 Nm ροπής, ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,9 δευτερόλεπτα.

Η πεντάδα ολοκληρώνεται με ακόμη ένα μοντέλο του ομίλου Volkswagen, το οποίο μάλιστα διαθέτει επίσης 2λιτρο TDI κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 116 ίππους και 300 Nm ροπής και αρκείται στα 4,4 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Τέλος, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα του γερμανικού μοντέλου επιτυγχάνεται σε 10,2 δευτερόλεπτα.