Ζυγίζει 38 κιλά και αποδίδει 120 ίππους -Ο κινητήρας-θαύμα των 500 κ.εκ. τοποθετήθηκε σε Mazda MX-5
![Κινητήρας θαύμα](/sites/default/files/styles/horizontal_rectangle_small/public/2023-07/Crowd3-scaled.jpg?itok=nczz-DcC)
Με γοργούς ρυθμούς προχωρά η εξέλιξη ενός επαναστατικού κινητήρα, ο οποίος εξελίχθηκε από την ισπανικής INNengine και έχει ήδη πάρει θέση κάτω από το καπό ενός Mazda MX-5.
Ένα ακόμα βήμα προς τη γραμμή παραγωγής πραγματοποίησε ο επαναστατικός κινητήρας της INNengine, με τους Ισπανούς δημιουργούς να επιλέγουν ένα Mazda MX-5 ώστε δοκιμάσουν τις δυνατότητες του νέου μοτέρ σε πραγματικές συνθήκες.
Ο κινητήρας-θαύμα της INNengine διαθέτει χωρητικότητα μόλις 500 κ.εκ. και απόδοση 120 ίππων, ωστόσο, τα επαναστατικά χαρακτηριστικά του δεν σταματούν εδώ.
BUY NOW
O κινητήρας της ισπανικής INNengine δεν διαθέτει κυλινδροκεφαλή, βαλβίδες εκκεντροφόρους ή στροφαλοφόρο άξονα. Τα οκτώ έμβολα τοποθετούνται σε τέσσερα αντικριστά ζεύγη, παράλληλα προς το έδαφος και μοιράζονται τέσσερις θαλάμους καύσης.
![INNengine](/sites/default/files/styles/in_article_med/public/inline-images/innengine-motor.jpg?itok=EqNF1h-W)
Σύμφωνα με την INNengine, ο συγκεκριμένος κινητήρας ολοκληρώνει έναν κύκλο καύσης σε έναν χρόνο, ενώ η αρχιτεκτονική του ελαχιστοποιεί τόσο τον θόρυβο όσο και τους κραδασμούς που παράγονται κατά τη λειτουργία του.
Μάλιστα η ισχύς που παράγεται μεταδίδεται και στις δύο πλευρές του κινητήρα, χαρίζοντας έτσι τη δυνατότητα στον κατασκευαστή να επιλέξει εκείνη που εξυπηρετεί την αρχιτεκτονική του οχήματος.
Αν και ο εν λόγω κινητήρας έχει δημιουργηθεί με σκοπό να υποστηρίζει υβριδικές υλοποιήσεις, αναλαμβάνοντας τον ρόλο της γεννήτριας, η INNengine του έχει χαρίσει και απαιτητικότερους ρόλους, όπως αυτός κάτω από το καπό ενός Mazda MX-5 δεύτερης γενιάς.
![INNengine](/sites/default/files/styles/in_article_med/public/inline-images/kinitiras-4_0.jpg?itok=KXsZ9sRy)
Άλλωστε ο κινητήρας της INNengine μπορεί να διατεθεί σε διαφορετικές διαμορφώσεις, ξεκινώντας από τα 125 κ.εκ. και φτάνοντας έως και τα 700 κ.εκ., προσφέροντας τετραπλάσια «ειδική ισχύ» όντας ταυτόχρονα 70% ελαφρύτερος από ένα αντίστοιχης ισχύος κινητήριο σύνολο.
Τέλος στα πλεονεκτήματα του κινητηρίου συνόλου των Ισπανών ανήκει και το γεγονός ότι είναι συμβατό με εναλλακτικούς τύπους καυσίμου, όπως το υδρογόνο.
![INNengine](/sites/default/files/styles/in_article_med/public/inline-images/kinitiras-3_0.jpg?itok=waDHuuGC)
Οι εντυπωσιακές ιδιότητες του κινητήρα της INNengine έχουν ήδη τραβήξει το βλέμμα του αμερικανικού στρατού, ο οποίος σταδιακά πρόκειται να αποκτήσει έναν σημαντικό αριθμό ηλεκτροκίνητων οχημάτων και η λύση της χρήσης μιας τέτοιας γεννήτρια φαντάζει ως η ιδανική.