150 νέες θέσεις εργασίας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς -Ποιους αφορούν οι προσλήψεις

λεωοφορεία στη Θεσσαλονίκη

Προ των πυλών φαίνεται πως βρίσκονται 150 προσλήψεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με στόχο την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό.

Στον 1ο, τριμηνιαίο απολογισμό έργου προχώρησε την Τρίτη 17 Οκτωβρίου η πολιτική ηγεσία του Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, κατά την τακτική ενημέρωση των διαπιστευμένων συντακτών.

Μεταξύ άλλων έγινε αναφορά στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, όπου προβλέπεται η ενίσχυση των υφιστάμενων και η δημιουργία νέων λεωφορειακών γραμμών από τα ΚΤΕΛ, υπό τον συντονισμό του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ).

Παράλληλα, το Υπουργείο αιτήθηκε την έκδοση ΚΥΑ από τους Υπουργούς
Εσωτερικών και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, για έγκριση (η οποία βρίσκεται στο τελικό στάδιο) πρόσληψης 150 οδηγών στον ΟΑΣΘ, ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, οι εν λόγω προσλήψεις θα βελτιώσουν το παρεχόμενο συγκοινωνιακό έργο, ενόψει και της κατασκευής του Flyover, που επιβάλλει καλύτερη ανάπτυξη υπηρεσιών προς εξυπηρέτηση των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής Θεσσαλονίκης.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι εργασίες για την κατασκευή του Flyover θα μειώσουν την κυκλοφοριακή ικανότητά του περιφερειακού, δεδομένου ότι θα παροπλιστεί μία από τις τρεις λωρίδες του.

οασθ λεωφορεία

Προκειμένου, λοιπόν, να αποτραπεί ο κορεσμός του κέντρου της πόλης, κρίνεται απαραίτητη η ενίσχυση των ΜΜΜ, με αύξηση της συχνότητας δρομολογίων, που ενθαρρύνει τους πολίτες να περιορίσουν τη χρήση των ΙΧ.

Υπενθυμίζεται ότι σε πρόσφατες δηλώσεις της, η Υφυπουργός Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, είχε αναφερθεί στο πλαίσιο των κατευθύνσεων του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, ώστε να προγραμματιστούν προσλήψεις προσωπικού για το 2024 και να καλυφθούν τα κενά στους συγκοινωνιακούς φορείς. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με την κυβέρνηση, στόχος είναι να  να καλυφθούν τα κενά στους συγκοινωνιακούς φορείς, με προσωπικό νεότερης ηλικίας και αρτιότερης εκπαίδευσης, το οποίο θα ανταποκριθεί, εκτός των άλλων, στις απαιτήσεις για τη χρήση και συντήρηση λεωφορείων νέας τεχνολογίας, αλλά και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ